امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 168859
  پرینت تاریخ انتشار : 17 دسامبر 2023 - 15:01 | 1 بازدید

گسترش طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان

[ad_1] وزیر علوم،تحقیقات و فناوری گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان را گسترش دهیم تا نخبگان ما و داوطلبانی که رتبه‌های برتر را کسب می‌کنند، بتوانند بورسیه شده و نگران آینده شغلی‌ خود نباشند. به گزارش ایسنا،‌ وزیر علوم،تحقیقات و فناوری گفت: اقدامات متعددی برای نگه‌داشتن نخبگان صورت گرفته […]

گسترش طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان

[ad_1]

وزیر علوم،تحقیقات و فناوری گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان را گسترش دهیم تا نخبگان ما و داوطلبانی که رتبه‌های برتر را کسب می‌کنند، بتوانند بورسیه شده و نگران آینده شغلی‌ خود نباشند.

به گزارش ایسنا،‌ وزیر علوم،تحقیقات و فناوری گفت: اقدامات متعددی برای نگه‌داشتن نخبگان صورت گرفته و نخبگان خارج از کشور نیز از طریق شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی می‌شوند.

محمدعلی زلفی گل با اشاره به مسئله نخبگان فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه ها و مسئله استخدام آن‌ها اظهار داشت: دانش‌آموختگانی که مورد تائید بنیاد ملی نخبگان باشند یا جایزه شهید شهریاری را کسب کرده باشند، خارج از فراخوان به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند و در دانشگاه‌ها جذب می‌شوند.

به نقل از بنیاد ملی نخبگان، وی ادامه داد: امسال ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بورس صنعت را گسترش دهیم تا نخبگان ما و داوطلبانی که رتبه‌های برتر را کسب می‌کنند، بتوانند بورسیه شده و نگران آینده شغلی‌ خود نباشند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.