امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 168686
  پرینت تاریخ انتشار : 16 دسامبر 2023 - 22:34 | 1 بازدید

آشوبی: پرسپولیس برای قهرمانی باید تقویت شود

[ad_1] بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است: پرسپولیس می‌تواند دوباره به صدر جدول برگردد به شرط این که تیم در نیم فصل تقویت شود. فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نتیجه تساوی پرسپولیس در داربی و این که امکان بازگشت دوباره پرسپولیس به صدر جدول رقابت‌های لیگ وجود دارد یا خیر؟ تصریح کرد: هفته‌های زیادی […]

آشوبی: پرسپولیس برای قهرمانی باید تقویت شود

[ad_1]

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است: پرسپولیس می‌تواند دوباره به صدر جدول برگردد به شرط این که تیم در نیم فصل تقویت شود.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نتیجه تساوی پرسپولیس در داربی و این که امکان بازگشت دوباره پرسپولیس به صدر جدول رقابت‌های لیگ وجود دارد یا خیر؟ تصریح کرد: هفته‌های زیادی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باقی مانده و تا آن زمان موقعیت تیم‌ها در جدول دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. پرسپولیس در داربی نتیجه قابل قبولی گرفت، البته اگر با برد همراه بود شرایط را برای این تیم در ادامه مسیر به شکل مساعدتری جلو می‌برد. با توجه به روندی که طی چند هفته اخیر طی شده بود، واکنش پرسپولیس نسبت به دو بازی که برابر هوادار و استقلال داشت قابل دفاع است.

او افزود: پرسپولیس می‌تواند دوباره به صدر جدول برگردد به شرط این که تیم در نیم فصل تقویت شود، تعداد بازی‌هایی که سپری شد نشان داد که تیم در یک یا دو منطقه نیاز دارد به شکل بهتری تقویت شود و این برای تیمی که می‌خواهد در دو جام رقابت کند و در هر دو مدعی باشد موضوع بسیار مهمی است.

آشوبی خاطرنشان کرد: تیمی که می‌خواهد در لیگ نتایج خوبی بگیرد باید کیفیت بازیکنان خود را ارتقاء دهد، البته بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر نیز نسبت به سایر تیم‌ها کیفیت بالا و فوق‌العاده‌ای دارند اما برای جنگیدن در دو جام و قهرمانی نیاز است که این کیفیت افزایش پیدا کند.

این بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که از نظر روحی و روانی شرایط تیم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ اظهار کرد: قطعا باید شرایط بهتری ایجاد شود، بعد از حذف از آسیا، پیروزی برابر هوادار و تساوی مقابل استقلال نشان داد که پرسپولیس تیم سطح بالایی است. البته برای این که شانس قهرمانی خود را در لیگ برتر افزایش دهد تیم باید به شکل قوی‌تری تقویت شود.

وی ادامه داد: باید شرایط یحیی گل‌محمدی را درک کرد، تعداد بالای بازیکنان آسیب دیده این تیم در خیلی موارد دست گل‌محمدی را بسته بود و این موضوع زمانی که کارشناسان می‌خواهند راجع به پرسپولیس صحبت کنند باید لحاظ شود. به هر صورت باید این تیم تقویت شود تا یحیی بتواند بدون دغدغه ایده‌ها و افکار خود را به شکل بهتری همراه بازیکنان جلو ببرد.

آشوبی تاکید کرد: سبک بازی یحیی گل‌محمدی کاملا واضح و مشخص است و در ادامه مسیر می‌توانیم شاهد پرسپولیس بهتر و موفق‌تری باشیم‌.

او در پایان در پاسخ به این پرسش که استفاده از سیستم VAR چقدر به نفع فوتبال و جامعه داوری خواهد بود؟ گفت: استفاده از این سیستم صد درصد به نفع فوتبال است، بدون تردید استفاده از این سیستم که اثرات آن روی کیفیت داوری و نتایج آن ثابت شده کاملا به سود فوتبال است. امیدوارم بازی داربی مقدمه‌ای باشد تا فوتبال ما از این تکنولوژی استفاده کند تا سطح داوری‌ها روند بهتری را طی کند و تیم‌ها نیز کم‌تر به خاطر اشتباهات ناخواسته داوری متضرر شوند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.