امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 16862
  پرینت تاریخ انتشار : 23 ژانویه 2021 - 18:26 | 21 بازدید
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان

برنامه‌ای برای نوسازی اتوبوس‌ها نداریم/ عمر اتوبوس‌های همدان بالا نیست

به گزارش همدان نوین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: با توجه به اینکه عمر اتوبوس‌های مسافربری همدان بالا نیست بنابراین فعلا برنامه‌ای برای نوسازی نداریم. صفر صادقی‌راد امروز  در همدان در خصوص نرخ بالای بلیت اتوبوس همدان – تهران اظهار کرد: نرخ‌گذاری به صورت توافقی و توسط انجمن صنفی انجام می‌شود. […]

برنامه‌ای برای نوسازی اتوبوس‌ها نداریم/ عمر اتوبوس‌های همدان بالا نیست

به گزارش همدان نوین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: با توجه به اینکه عمر اتوبوس‌های مسافربری همدان بالا نیست بنابراین فعلا برنامه‌ای برای نوسازی نداریم.

صفر صادقی‌راد امروز  در همدان در خصوص نرخ بالای بلیت اتوبوس همدان – تهران اظهار کرد: نرخ‌گذاری به صورت توافقی و توسط انجمن صنفی انجام می‌شود.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ بلیت اتوبوس کمتر از نرخ واقعی دریافت می‌شود گفت: اگر قرار است نرخ مسیر همدان – تهران کاهش یابد باید مسیر برعکس آن نیز کم شود بنابراین تصمیم با انجمن صنفی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در خصوص وضعیت اتوبوس‌های مسافربری همدان نیز بیان کرد: عمر اتوبوس‌های همدان خیلی بالا نیست و اتوبوس‌های فرسوده کمی در همدان داریم.

 وی با تاکید بر اینکه فعلا برنامه‌ای برای نوسازی اتوبوس نداریم اظهار کرد: اگر برنامه‌ای هم برای نوسازی باشد به صورت ملی اعلام می‌شود.

صادقی‌راد از پیش فروش بلیت اتوبوس در اواخر بهمن‌ماه خبر داد و گفت: بعد از اعلام پیش فروش و برگزاری جلسات برنامه‌ریزی اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت می‌گیرد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.