امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 166328
  پرینت تاریخ انتشار : 08 دسامبر 2023 - 20:11 | 1 بازدید

حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی

[ad_1] حزب‌الله لبنان با انجام عملیات نظامی علیه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در نوار مرزی با فلسطین اشغالی، در میان صهیونیست‌ها چند زخمی برجای گذاشت. به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان «حزب‌الله» اعلام کرد که با استفاده از موشک‌های «برکان»، پایگاه صهیونیستی الراهب را نزدیکی «عیتا الشعب» در مرز با فلسطین اشغالی هدف قرار داد. در […]

حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی

[ad_1]

حزب‌الله لبنان با انجام عملیات نظامی علیه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در نوار مرزی با فلسطین اشغالی، در میان صهیونیست‌ها چند زخمی برجای گذاشت.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان «حزب‌الله» اعلام کرد که با استفاده از موشک‌های «برکان»، پایگاه صهیونیستی الراهب را نزدیکی «عیتا الشعب» در مرز با فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

در همین زمینه، حزب‌الله اعلام کرد که اردوگاه صهیونیستی «خربه ماعر» (در حومه دو شهرک‌ «الضهیره و یارین» لبنان) و همچنین پایگاه صهیونیستی «العباد» (نزدیکی حولا لبنان) را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

این حزب همچنین فیلمی از حملات با موشک‌های هدایت‌ شونده به سمت پایگاه «حدب البستان» رژیم صهیونیستی در حومه دو شهرک‌ «الضهیره و یارین» لبنان منتشر کرد.

نیروهای حزب‌الله پایگاه «رویسات العلم» در تپه‌های کفرشوبا و مزارع شبعا لبنان و پادگان صهیونیستی «میتات» را به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت لبنان همچنین شهرک صهیونیستی «مسکف عام» نزدیک شهرک العدیسه واقع در جنوب لبنان را مورد حمله قرار دادند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی یک انبار تسلیحات ارتش لبنان را در نزدیکی بیمارستان صحرایی نظامی در شهر عین ابل هدف قرار دادند. این نیروها به تعدادی از شهرک‌های مرزی لبنان حمله کردند.

روز پنجشنبه هم نیروهای حزب‌الله لبنان به ۱۳ پایگاه و محل استقرار نیروهای اشغالگر در مرزهای این کشور و فلسطین اشغالی حمله کردند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.