امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 165359
  پرینت تاریخ انتشار : 04 دسامبر 2023 - 22:08 | 3 بازدید

پرسپولیس؛ یک خبر بد، یک شکایت و یک شب شگفت‌انگیز

[ad_1] ورزش ایران و جهان امروز با رخدادها و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است. به گزارش ایسنا، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: دغدغه نداشتن شغل و حتی مسکن، همراه من است و با پاداش بازی‌های آسیایی هانگژو هم هیچ کاری نمی‌توان انجام داد. امیرحسین هدایی درباره‌ی دغدغه […]

پرسپولیس؛ یک خبر بد، یک شکایت و یک شب شگفت‌انگیز

[ad_1]

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادها و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: دغدغه نداشتن شغل و حتی مسکن، همراه من است و با پاداش بازی‌های آسیایی هانگژو هم هیچ کاری نمی‌توان انجام داد.

امیرحسین هدایی درباره‌ی دغدغه اشتغال خود بیان کرد: در سه سال گذشته همه تلاش خود را کردم تا بهترین نتایج را بگیرم. من نفر اول رنکینگ امیدهای جهان شدم، در بازی‌های کشورهای اسلامی‌ صاحب دو مدال طلا شدم و در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز همراه نیما و نوشاد عالمیان مدال برنز تاریخی تیم را به دست آوردیم. ما تیم ژاپن را که چند میلیون یورو بودجه دارد و از وجود اسپانسرهای زیادی بهره‌مند است، شکست دادیم. درخواست من این است که با توجه به کارهایی که انجام شده است، حداقل مشکل اشتغال من حل شود.

هشدار ۲ روزه به پایتخت‌نشین‌ها

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن هشدار نسبت به انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز به دلیل کاهش چشمگیر کیفیت هوا، گفت: توصیه این است که در شرایط جوی‌ این‌چنینی، مسابقات ورزشی در فضای باز برگزار نشود و افراد از انجام فعالیت بدنی در فضای باز پرهیز و به ورزش کردن در منازل و سالن‌های سرپوشیده، مبادرت کنند.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود و با توجه به ماندگاری هوای پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه، آلودگی انباشت ذرات آلاینده هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها در نواحی شهری و پرتردد و روند کاهش کیفیت هوا در سطح استان به‌ویژه تا صبح چهارشنبه (۱۵ آذر) مورد انتظار است.

مرگ در کوهستان پرسه می‌زند

رئیس کمیته جست‌وجو و نجات فدراسیون کوهنوردی یکی از دلایل افزایش شمار کشته شده‌های کوهنوردی در فصل زمستان را بی‌توجهی به هشدارهای هواشناسی عنوان کرد.

کوهنوردی یکی از ورزش‌هایی است که در سال‌های اخیر خیلی مورد توجه قرار گرفته است و علاقمندان زیادی در قالب گروه‌ها یا باشگاه‌های مختلف، صعود به ارتفاعات را تجربه می‌کنند. با فرا رسیدن فصل زمستان و علاقه کوهنوردان به صعود در این فصل حوادث مربوط به آن هم افزایش پیدا می‌کند و هر ساله تعدادی از هموطنانمان کشته می‌شوند.

فدراسیون نیمه‌تعطیل کونگ‌فو!

فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی‌با عملکردی ضعیف و خاموش مشخص نیست به چه علت باید در قامت یک فدراسیون مستقل فعالیت و بودجه مجزا دریافت کند؟

۲۲ فروردین ماه سال ۱۳۸۴ بود که طی نشستی میان مسوولان ورزش همگانی سازمان تربیت بدنی و فدراسیون ورزش‌های رزمی‌ با تشکیل فدراسیون کونگ‌فو موافقت شد. در این جلسه با پیشنهاد مشترک مهدی قدمی‌ و محمد علیپور معاونان سازمان تربیت بدنی به محسن مهرعلیزاده، مقرر شد تا تمام سبک‌ها و مشتقات کونگ‌فو از تمام فدراسیون‌های ورزشی کشور جدا و به فدراسیون کونگ‌فو اضافه شود.

حضور قطعی رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک در مجمع کمیته ملی المپیک

مجمع عمومی‌کمیته ملی المپیک فردا سه شنبه با حضور روسای فدراسیون‌ها برگزار می‌شود. با توجه به شائبه‌هایی که برای حضور رییس فدراسیون ژیمناستیک و رییس پیشین این فدراسیون در این مجمع وجود داشت اکنون حضور اینچه‌درگاهی در مجمع عمومی‌کمیته ملی المپیک قطعی شده است.

البته پیش‌تر گفته شده بود که رئیس کمیته ملی المپیک عابد حقدادی را به این مجمع دعوت کرده و حتی حقدادی نیز شب گذشته اعلام کرد که با داشتن دعوت‌نامه در این مجمع حضور خواهد داشت اما اکنون حضور اینچه درگاهی رئیس پیشین این فدراسیون در مجمع فردا قطعی شده است.  

از بدن‌های غیرطبیعی در اردو تا پیاده شدن به درد نخور در المپیک!

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: در المپیک اینکه از دوچرخه پیاده شویم به درد دوچرخه سواری نمی‌خورد باید بجنگیم تا نتیجه قابل قبول بگیریم.

آیدین علیاری درباره انتخاب رکابزن اعزامی‌ به بازی‌های المپیک پاریس بیان کرد: فدراسیون گفته است که می‌خواهد یک رکابزن جوان بفرستد و اگر روی حرف خود باشد از بین رکابزنانی که زیر ۲۷ سال هستند و در سطح خوب قرار دارند و در لیگ بزرگسالان هم مدال گرفتند، من و علی لبیب را شامل می‌شود.

نظر احسان حدادی را می‌گیرم

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد امکان لغو مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا به میزبانی ایران گفت: ابتدا باید گزارشی تهیه کنیم که چه میزان هزینه می‌خواهد.

مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با ایسنا به ماموریت خود در این فدراسیون اشاره و بیان کرد: باید دو موضوع برنامه‌های فدراسیون و انتخابات را انجام بدهیم. در بحث برنامه‌های فدراسیون اولویت مسابقات دوی صحرانوردی است که در بخش زنان برگزار شد و در بخش مردان هم برگزار می‌شود. علاوه براین، انتخاب تیم ملی برای مسابقات داخل سالن آسیا را داریم.

استقلال از پرسپولیس شکایت کرد

باشگاه استقلال بر اساس آنچه دور زدن قانون سقف بودجه در پرونده لئاندرو پریرا دانسته شده، از پرسپولیس شکایت کرده است.

سال گذشته بود پرسپولیس با لئاندرو پریرا برزیلی به عنوان مهاجم قرارداد امضا کرد که البته این مهاجم برزیلی نتوانست انتظارات یحیی گل‌محمدی را برآورده کند و در نهایت با توافق دو طرفه از پرسپولیس جدا شد.

قرارداد این مهاجم برزیلی با باشگاه پرسپولیس یک سال و نیمه بوده و در ابتدای فصل جاری قرارداد باشگاه پرسپولیس با پریرا فسخ شده است. باشگاه پرسپولیس آن زمان اعلام کرد که قرارداد پریرا با توافق با او فسخ شده و این بازیکن پذیرفته که از حقوق سال دوم صرف نظر کرده و فقط باقی مانده حقوق سال قبل را که ۱۴۳ هزار دلار بود، دریافت کند.

اعلام چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای المپیک‌ پاریس

چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های رسمی‌ سال ۲۰۲۴ از جمله قهرمانی آسیا، گزینشی المپیک، المپیک پاریس و رقابت‌های قهرمانی جهان در اوزان المپیکی (در صورت برگزاری) اعلام شد.

معادلات صعود پرسپولیس و سپاهان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

با فرض صعود نوبهار ازبکستان به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم منطقه غرب آسیا، احتمال صعود سپاهان و پرسپولیس ایران بررسی شده است.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه) به پایان می‌رسد تا سرنوشت تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مشخص شود. در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سه تیم برتر از پنج تیم دوم هر منطقه غرب و شرق به مرحله یک هشتم نهایی می‌رسند تا ترکیب این مرحله شامل ۱۰ تیم صدرنشین گروه‌ها و ۶ تیم برتر دوم باشد.

خبر بد برای پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل احساس درد نتوانست در تمرین تیمش شرکت کند.

تیم فوتبال پرسپولیس که فردا (سه‌شنبه) در دیداری حساس باید برابر الدحیل قرار می‌گیرد، امروز برای آخرین بار قبل از این دیدار تمرین کرد اما این تمرین برای یکی از پرسپولیسی‌ها خوش‌یمن نبود.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.