امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 165215
  پرینت تاریخ انتشار : 04 دسامبر 2023 - 2:47 | 1 بازدید

عامل ضرب و شتم عوامل اورژانس ۱۱۵ خمام دستگیر شد

[ad_1] ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عامل ضرب و شتم عوامل اورژانس ۱۱۵ در خمام خبر داد و گفت: ماموران پلیس با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته تالار و اظهارات شاهدان، موفق به شناسایی فرد ضاربی که متواری بود شدند و با انجام اقدامات فنی وی را دستگیر کردند. سردار عزیزالله ملکی در جمع خبرنگاران […]

عامل ضرب و شتم عوامل اورژانس ۱۱۵ خمام دستگیر شد

[ad_1]

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عامل ضرب و شتم عوامل اورژانس ۱۱۵ در خمام خبر داد و گفت: ماموران پلیس با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته تالار و اظهارات شاهدان، موفق به شناسایی فرد ضاربی که متواری بود شدند و با انجام اقدامات فنی وی را دستگیر کردند.

سردار عزیزالله ملکی در جمع خبرنگاران از دستگیری عامل ضرب و شتم پرسنل اورژانس خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر وقوع یک فقره ضرب و شتم و درگیری با عوامل اورژانس در جلوی یکی از تالارهای شهر خمام، بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته تالار و اظهارات شاهدان، موفق به شناسایی فرد ضاربی که متواری بود، شدند و با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، محل اختفای متهم را در یکی‌از محلات شهر خمام شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: متهم در بازجویی خود ضمن ابراز پشیمانی و ندامت، اظهار داشت که «به دلیل نامساعد بودن حال مادرم کنترل خود را از دست دادم و عوامل اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار دادم».

سردار ملکی با بیان این‌که رعایت قانون، کنترل خشم و مهار هیجانات می‌تواند از بروز رفتارهای هنجارشکنانه جلوگیری کند، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.