امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 164790
  پرینت تاریخ انتشار : 02 دسامبر 2023 - 10:20 | 2 بازدید

اگر کاشت نهال را ۲۰ سال قبل شروع کرده بودیم امروز مدارس ابتدایی غیرحضوری نبود

[ad_1] وزیر آموزش وپرورش، گفت: اگر ۲۰ سال قبل طرح کاشت یک میلیارد اصله نهال شروع شده بود، امروز پر از غصه نبودم که چرا آموزش در مدارس ابتدایی ما «غیرحضوری» شده است. به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در آیین افتتاح هر مدرسه یک نهالستان دردبیرستان ماندگار البرز، اظهار کرد: اینکه به مدرسه آمده‌ایم و […]

اگر کاشت نهال را ۲۰ سال قبل شروع کرده بودیم امروز مدارس ابتدایی غیرحضوری نبود

[ad_1]

اگر کاشت نهال را ۲۰ سال قبل شروع کرده بودیم امروز مدارس ابتدایی غیرحضوری نبود

وزیر آموزش وپرورش، گفت: اگر ۲۰ سال قبل طرح کاشت یک میلیارد اصله نهال شروع شده بود، امروز پر از غصه نبودم که چرا آموزش در مدارس ابتدایی ما «غیرحضوری» شده است.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در آیین افتتاح هر مدرسه یک نهالستان دردبیرستان ماندگار البرز، اظهار کرد: اینکه به مدرسه آمده‌ایم و از مدرسه به دنبال سرسبز کردن ایران هستیم، یک اقدام امیدآفرین است.
 
وی ادامه داد: اگر ۲۰ سال پیش همین کار کاشت یکی میلیارد نهال شروع شده بود، در حال حاضر من پر از قصه نبودم که چرا مدارس ابتدایی ما غیر حضوری شده است. اگر درخت کاشته بودیم و محیط زیست را حفظ کرده بودیم و قانون را از کودکی یاد گرفته بودیم، مدرسه ابتدایی ما غیر حضوری نشده بود و این نکته مهم است.
 
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش‌و پرورش و تاکید بر تربیت شش ساحتی دانش آموزان، توضیح داد: کاشت درخت در هر شش ساحت این سند اقدامی تحولی است و از ساحت تربیت دینی، عبادی، اعتقادی، اخلاقی نگاه کنیم کاشت درخت در فرهنگ ما حسنه است. در ساحت اجتماعی و سیاسی نیز کاشت درخت یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است. حتی از ساحت تربیت زیستی و بدنی نیز این کار حفظ و خدمت به محیط زیست است‌.
 
صحرایی در بخش دیگر سخنان خود افزود: در این سند ویژگی‌های مدرسه مطلوب نظام ترسیم شده است. در یکی از این ویژگی‌ها می‌گوید مدرسه نقطه اتکای دولت و ملت در رشد و تعالی کشور است. کار امروز ما نیز ترجمه این ویژگی مدرسه در سند تحول بنیادین است. اگر محیط زیست خوب باشد پیشرفت‌ها در تمام ساحت‌ها سریع تر و دقیق تر و ماندگارتر است.

ادامه دارد 

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.