امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 164507
  پرینت تاریخ انتشار : 30 نوامبر 2023 - 21:45 | 7 بازدید
استاندار همدان خبر داد:

مونتاژ و تولید خودروهای برقی در استان برای اولین بار در کشور

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه‌ی ستاد سرمایه‌گذاری استان، گفت: ستاد سرمایه‌گذاری استان برای حمایت از اشخاصی است که در آغاز مسیر سرمایه‌گذاری هستند. وی با بیان اینکه از سرمایه‌گذاران خارجی، برای حضور در استان به صورت ویژه حمایت می‌شود، اظهار کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم برای حمایت و احیاء واحدهای تولیدی […]

مونتاژ و تولید خودروهای برقی در استان برای اولین بار در کشور

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه‌ی ستاد سرمایه‌گذاری استان، گفت: ستاد سرمایه‌گذاری استان برای حمایت از اشخاصی است که در آغاز مسیر سرمایه‌گذاری هستند.

وی با بیان اینکه از سرمایه‌گذاران خارجی، برای حضور در استان به صورت ویژه حمایت می‌شود، اظهار کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم برای حمایت و احیاء واحدهای تولیدی است که دچار رکود شده و یا در سنوات گذشته تعطیل یا نیمه تعطیل شده‌اند.

قاسمی فرزاد افزود: پیشنهاد سرمایه‌گذار محترمی که در ماه گذشته طرح مونتاژ و تولید خودروهای برقی در استان همدان را ارائه کرده بود، با حضور وی در جلسه امروز مطرح، بررسی و تصویب شد.

استاندار همدان با بیان اینکه طبق سیاست‌های #دولت_مردمی_و_انقلابی_ایران_قوی جهت جایگزینی سوخت‌های فسیلی و جلوگیری از آلودگی‌ها باید به سمت تولید خودروهای برقی حرکت کنیم، عنوان کرد: همدان اولین استان در کشور است که مونتاژ و تولید خودروی برقی را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی توسط شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق جانمایی و ایجاد می‌شود.

قاسمی فرزاد در پایان مطرح کرد: سرمایه‌گذار دیگری در زمینه‌ی تولید ماشین‌آلات انبارداری از جمله لیفتراک نیز در جلسه‌ی امروز حضور پیدا کرد که مقرر شد طرح وی و طرح تولید موتور برقی و دوچرخه برقی در جلسات کارشناسی مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.