امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 163908
  پرینت تاریخ انتشار : 28 نوامبر 2023 - 10:32 | 1 بازدید

اذعان نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی به پیروزی حماس در زمینه شناختی و تمسخر این رژیم

[ad_1] موسسه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که جنبش حماس در زمینه شناختی پیروز شد و کل این رژیم را به بازی گرفت. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، موسسه پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد، حماس در نهایت در یکی دیگر از نبردهای مستمر شناختی پیروز شد و […]

اذعان نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی به پیروزی حماس در زمینه شناختی و تمسخر این رژیم

[ad_1]

موسسه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که جنبش حماس در زمینه شناختی پیروز شد و کل این رژیم را به بازی گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، موسسه پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد، حماس در نهایت در یکی دیگر از نبردهای مستمر شناختی پیروز شد و توانست کل این رژیم را به بازی بگیرد، این در حالی است که «اسرائیل» به اظهار ضعف خود در این زمینه ادامه می‌دهد.

این موسسه اذعان کرد، حماس بار دیگر موفق شد «اسرائیل» را به تمسخر گرفته و اعصاب آن را به هم ریخته و در حوزه شناختی یعنی تاثیرگذاری بر مردم، دستاوردهایی را برای خود رقم بزند.

طبق گزارش موسسه امنیتی داخلی رژیم صهیونیستی، این مساله سیگنال مهمی برای حامیان مقاومت و همبستگی جنبش حماس جهت استمرار این مبارزه است.

در مقابل رژیم صهیونیستی به ابراز ضعف و ناتوانی خود در سطح شناختی و جنگ علیه مقاومت ادامه می‌دهد و قرارداد (تبادل اسرا) را به حماس واگذار کرد.

این موسسه در ادامه به جشن و استقبال گرم از آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های این رژیم در سراسر کرانه باختری و قدس اشغالی اشاره و اعلام کرد، در این مراسم نمادهای جنبش حماس برافراشته شدند.

همچنین این موسسه اعلام کرد، آزادسازی اسرا به منزله پیروزی و دستاوردی جدید برای حماس تعبیر شد و این عملیات به گسترش دامنه کنترل حماس بر کرانه باختری و افزایش حمایت مردمی از آن در مقابل کاهش حمایت‌ آنها از تشکیلات خودگردان فلسطین و تضعیف آن منجر شده است.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.