امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 163726
  پرینت تاریخ انتشار : 27 نوامبر 2023 - 8:02 | 1 بازدید

راستینه: آتش‌بس غزه پیام روشنی از شکست رژیم پوشالی اسرائیل است

[ad_1] یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آتش‌بس غزه نشان داد «طوفان الاقصی» توانسته است همه ظرفیت‌های پوشالی رژیم اسرائیل را در عرصه بین‌المللی بشکند و تصویر شفاف و روشنی از ناتوانی این رژیم و همچنین ددمنشی او در کودک‌کشی به دنیا نشان دهد. احمد راستینه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به […]

راستینه: آتش‌بس غزه پیام روشنی از شکست رژیم پوشالی اسرائیل است

[ad_1]

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آتش‌بس غزه نشان داد «طوفان الاقصی» توانسته است همه ظرفیت‌های پوشالی رژیم اسرائیل را در عرصه بین‌المللی بشکند و تصویر شفاف و روشنی از ناتوانی این رژیم و همچنین ددمنشی او در کودک‌کشی به دنیا نشان دهد.

احمد راستینه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آتش بس موقت چهار روزه درگیری‌ها در غزه تاکید کرد: پیام اول این آتش بس آن است که دنیا به این جمع بندی رسیده که رژیم اسرائیل برای حفظ حیات چند روزه خود چاره‌ای ندارد جز پایان دادن به کودک کشی در غزه ندارد؛ چراکه با بیداری که امروز در دنیا ایجاد شده و راهپیمایی‌ها و تجمعات گسترده‌ای که در دنیا شکل گرفته، این رژیم به پائین ترین سطح مشروعیت خود رسیده است.

وی تاکید کرد: جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی افکار عمومی دنیا را بیدار کرد؛ تا دیروز این رژیم تلاش می‌کرد به واسطه حکمرانی در عرصه‌های رسانه‌ای و همچنین حمایت‌های شبکه رسانه‌ای ایالات متحده آمریکا تصویری از مظلومیت خود را به دنیا منعکس کند اما کودک کشی رژیم اسرائیل تصاویری از جنایات رژیم اسرائیل را به تصویر کشید که در برابر جنایات هیتلر ناچیز است.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

التماس نتانیاهو به بایدن برای توافق با حماس

آتش‌بس در غزه؛ سبد موفقیت حماس سنگین‌تر از طرف مقابل

این نماینده مجلس عنوان کرد: آتش بس نشان می‌دهد که فارغ از پائین بودن مشروعیت رژیم اسرائیل، جنایات و کودک کشی او در غزه نتایجی در پی نداشته است؛ مزید بر اینکه جبهه مقاومت تلفات سنگینی بر رژیم اسرائیل تحمیل و درس‌هایی تاریخی درباره ناکارآمدی و غیر مشروع بودن رژیم اسرائیل در تاریخ ثبت کرد.

راستینه با بیان اینکه «عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم اسرائیل را شکست»، ادامه داد:  این آتش بس نشان داد که طوفان الاقصی توانسته است همه ظرفیت‌های پوشالی رژیم اسرائیل را در عرصه بین‌المللی بشکند و تصویر شفاف و روشنی از ناتوانی این رژیم و همچنین ددمنشی او در کودک کشی به دنیا نشان دهد. این آتش بس پیام روشنی از شکست یک رژیم پوشالی با هیمنه پوشالی در برابر یک گروه کوچک مقاومت است؛ امروز رژیم اسرائیل شکست خورده واقعی این تقابل و جنگ است چراکه با همه هیمنه و قدرتی که از خود در دنیا به تصویر کشیده بود در برابر یک عملیات گروه مقاومت متحمل شکست و هزینه‎‌های سنگینی شد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.