امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 16314
  پرینت تاریخ انتشار : 12 ژانویه 2021 - 15:00 | 6 بازدید
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان

زندانی میانسال در همدان با کمک یک خیّر آزاد شد

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: خیّری با کمک مالی موجب آزادی یک زندانی ۵۴ ساله و بازگشت وی به آغوش خانواده شد. یداله روحانی منش روز سه‌شنبه بیان کرد: پدر یک خانواده برای تامین هزینه درمان بیماری فرزند معلولش مجبور به قرض گرفتن مبلغی از دیگر افراد شد. وی اضافه […]

زندانی میانسال در همدان با کمک یک خیّر آزاد شد

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: خیّری با کمک مالی موجب آزادی یک زندانی ۵۴ ساله و بازگشت وی به آغوش خانواده شد.

یداله روحانی منش روز سه‌شنبه بیان کرد: پدر یک خانواده برای تامین هزینه درمان بیماری فرزند معلولش مجبور به قرض گرفتن مبلغی از دیگر افراد شد.

وی اضافه کرد: هزینه بالای درمان فرزند ۲۳ ساله حتی موجب ناتوانی پدر در پرداخت اجاره بهای منزل استیجاری وی شده و به دنبال شکایت صاحب خانه و دیگر طلبکاران این مرد میانسال اواخر مهر امسال راهی زندان شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: این خیّر پیش از این نیز به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۲ زندانی را آزاد کرده بود و با شنیدن این موضوع و پرداخت بخشی از بدهی حدود ۷۰ میلیون تومانی این مددجو، زمینه آزادی او را فراهم کرد.

روحانی منش با بیان اینکه این زندانی امروز آزاد شد اظهار داشت: ۱۷۵ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۱۳۰ زندانی دارای محکومیت مالی، ۳۵ زندانی مهریه، ۶ زندانی ناتوان در پرداخت مهریه و چهار زندانی دیه ناشی از حوادث در ۹ ماهه سالجاری به آغوش خانواده بازگشتند.

وی بیان کرد: ۱۶۷ تن از زندانیان آزاد شده در ۹ ماهه سالجاری مرد و هشت تن از آنها زن هستند همچنین مجموع بدهی زندانیان آزاد شده بیش از ۴۷ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان بوده است.

روحانی منش اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴۳ تن شامل ۲۳۶ مرد و هفت زن هم اینک در زندان حضور دارند که ۲۰۵ تن از آنها محکومان مالی، ۳۳ نفر زندانی مهریه، سه نفر بر اثر ناتوانی در تامین دیه ناشی از حوادث کار و ۲ زندانی قتل غیر عمد در زندان های این استان تحمل حبس می کنند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.