امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 157415
  پرینت تاریخ انتشار : 16 اکتبر 2023 - 17:56 | 4 بازدید

قدردانی افغانستان از ایران در کمک به زلزله‌زدگان هرات

[ad_1] وزارت خارجه هیات حاکمه سرپرستی افغانستان ضمن قدردانی از کمک‌های ایران به زلزله‌زدگان در این کشور، این اقدام را نشانه‌ای از توسعه و گسترش مناسبات میان ایران و افغانستان است. به گزارش ایسنا، وزارت خارجه حکومت سرپرست افغانستان طی نامه‌ای رسمی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل از کمک‌های سخاوتمندانه و به موقع […]

قدردانی افغانستان از ایران در کمک به زلزله‌زدگان هرات

[ad_1]

وزارت خارجه هیات حاکمه سرپرستی افغانستان ضمن قدردانی از کمک‌های ایران به زلزله‌زدگان در این کشور، این اقدام را نشانه‌ای از توسعه و گسترش مناسبات میان ایران و افغانستان است.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه حکومت سرپرست افغانستان طی نامه‌ای رسمی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل از کمک‌های سخاوتمندانه و به موقع جمهوری اسلامی ایران به مناطق زلزله‌زده هرات قدردانی کرد. 

همچنین در متن این نامه آمده است که مساعدت‌های جمهوری اسلامی ایران نه تنها نشان‌دهنده باورمندی به ارزش‌های مشترک اسلامی، انسانی و بشردوستانه است؛ بلکه به عنوان نشانه‌ای از توسعه و گسترش مناسبات میان ایران و افغانستان است.

وزارت امور خارجه افغانستان بار دیگر از مساعدت‌های جمهوری اسلامی ایران سپاسگزاری و از بارگاه خداوند متعال برای دولت و ملت شریف ایران شکوفایی روز افزون مسالت کرد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.