امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 15417
  پرینت تاریخ انتشار : 28 دسامبر 2020 - 21:58 | 30 بازدید
سرمربی تیم پاس همدان با نارضایتی از شرایط حاکم بر تیمش، گفت

پاس در آستانه انفجار است/ مسئولان حمایت نکنند دیگر ادامه نمی‎دهیم

به گزارش همدان نوین، سرمربی تیم پاس همدان با نارضایتی از شرایط حاکم بر تیمش، گفت: یکسری مسائل هست که فقط توسط مسئولان حل می‌‌شود که تا امروز فقط وعده شنیدیم و باید بگویم پاس در حال انفجار است. مهدی پاشازاده امروز در همدان با اشاره به مشکلات پیش روی تیمش برای بازی برابر شهرداری […]

پاس در آستانه انفجار است/ مسئولان حمایت نکنند دیگر ادامه نمی‎دهیم

به گزارش همدان نوین، سرمربی تیم پاس همدان با نارضایتی از شرایط حاکم بر تیمش، گفت: یکسری مسائل هست که فقط توسط مسئولان حل می‌‌شود که تا امروز فقط وعده شنیدیم و باید بگویم پاس در حال انفجار است.

مهدی پاشازاده امروز در همدان با اشاره به مشکلات پیش روی تیمش برای بازی برابر شهرداری بم، اظهار کرد: شرایط خوبی در تیم پاس حاکم نیست و اصلاً شرایط خوبی را تجربه نمی کنیم و باید بگویم که در حال انفجار هستیم.

وی ادامه داد: ما تا دیروز نمی‎دانستیم که قرار است به کرمان برویم یا نه و در سردرگمی محض فرو رفته بودیم که در نهایت در دقیقه ۹۰ با مساعدت عباس صوفی توانستیم پرواز چارت را آماده کنیم.

سرمربی تیم پاس همدان با بیان اینکه وظیفه من پیگیری زمین، هتل و پرواز نیست گفت: بنده وظیفه دارم در زمین فوتبال کار کنم و نباید یک شب قبل استرس رفتن به کرمان و اسکان در هتل را داشته باشم.

وی با ابراز گلایمندی از مشکلات مالی تیم، تصریح کرد: قریب به دو ماه است که مجموعه فعلی تیم پاس دور هم جمع شده‌اند، اما هنوز حتی یک ریال هم پرداختی به بازیکنان نداشته‌ایم و این شرایط را برای ادامه بازی‌ها سخت می‌کند.

پاشازاده اضافه کرد: من واقعاً نمی‌دانم بعد از بازی برابر بم، شرایط تیم چگونه خواهد شد و آیا بتوانیم با روند فعلی کار کنیم یا نه؟ اما اتفاقاتی که قرار بود رخ دهد هنوز بدست نیامده‌ است.

وی وجود مشکلات فراوان را باعث برهم خوردن تمرکز تیم دانست و افزود: مشکلات زیاد است و باید حل شود و الان موقع آن است زیرا دود آن به چشم بازیکنان می‌رود و تیم گوشت قربانی می‌شود.

سرمربی تیم پاس همدان یادآور شد: اگر الان مشکلات حل نشود نمی‌توانیم در هفته‌های نخست به خوبی امتیازات را جمع کنیم و در انتهای فصل قطعاً به مشکل بر خواهیم خورد و آن زمان نمی‌شود کاری کرد.

وی ادامه داد: خیلی از بازیکنان به دنبال فسخ قرارداد خود هستند و بعد از بازی هفته دوم قطعاً تمرینات تعطیل خواهد شد و اگر هم تعطیل نشود، قطعاً من ادامه نخواهم داد.

پاشازاده گفت: دو مرحله اردوی ۱۳ روزه و یک پرواز چارتر معمولی را جوری جلوه ندهند که همه فکر کنند تیم پاس گل و بلبل است و دیگر مشکلاتی نداریم و زیرا این پرواز چارتر را از روی ناچاری و به اجبار تهیه شد.

وی اضافه کرد: من تعجب می‎کنم برگزاری یک اردوی ۱۳ روزه در شهر تهران می‌شود اوج حمایت، زیرا ما یک مسافت سه ساعته را از همدان طی کردیم و چند روز تمرین و در نهایت با چند تیم استانی و نه قدرتمند بازی تدارکاتی انجام دادیم.

سرمربی تیم پاس بیان کرد: یک اردوی معمولی با حداقل امکانات در برگزار کردیم و جوری وانمود شد که من فکر کردم این اردو در کمپ بارسلونا و یا در امارات برگزار شده و این واقعاً برای همدان که شهر فوتبالی است نباید رخ دهد.

وی شرایط بازیکنان را زیاد تعریفی ندانست و اظهار داشت: بعضی از بازیکنان متأهل هستند و باید در این شرایط سخت خرج زندگی را تأمین کنند و اگر هم تا الان حرفی نزدند، واقعا تعجب  می‌کنم و شاید احترام ما را گرفته‌اند.

پاشازاده تأکید کرد: من روز اول مذاکرات خودم همه کم و کاستی‌ها را اعلام کردم و قول دادند مسئولان آنها را برطرف می‌کند، هنوز اتفاقی رخ نداده و این مشکلات، مسائلی غیر قابل حلی نیست و اگر بخواهند می‎توانند آنها را زود برطرف کنند.

وی افزود: من در تیم‌های زیادی کار کرده‌ام و  چنین شرایطی را تاکنون تجربه نکرده‌ام و شرایط موجود اصلاً در خور شخصیت من نیست و ادامه دادن آن کمی سخت است.

سرمربی تیم فوتبال پاس با بیان اینکه ما تمام توان خود را در بازی برابر شهرداری بم به کار خواهمی گرفت که با کسب سه امتیاز از مین خارج شویم اما واقعاً تمرکز لازم را نداریم خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط تحمل می‎کنیم و امیدوارم که به زودی و طی این چند روز آینده مشکلات برطرف شود تا بتوانیم با خیال آسوده تیم را برای صعود حرکت دهیم.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.