امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 15276
  پرینت تاریخ انتشار : 26 دسامبر 2020 - 20:30 | 18 بازدید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان

کرونا جان ۲ نفر دیگر را در استان همدان گرفت

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با فوت ۲ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع متوفیان کرونایی این استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به یک هزار و ۳۹۹ نفر رسید. «محمد طاهری» روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا استان همدان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد […]

کرونا جان ۲ نفر دیگر را در استان همدان گرفت

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با فوت ۲ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع متوفیان کرونایی این استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به یک هزار و ۳۹۹ نفر رسید.

«محمد طاهری» روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا استان همدان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۸مورد بوده که از این تعداد ۴۶ مورد در بخش عادی و  هشت نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند، همچنین حال ۳۷ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی اظهار داشت: هشت بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان شناسایی شدند که با احتساب این تعداد مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون در بیمارستان‌های استان به ۹ هزار و ۷۳۰ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان های اسدآباد ۳۴۶، بهار ۵۵۷، تویسرکان ۵۹۷، رزن ۳۸۲، درگزین ۱۶۵، فامنین ۱۷۲ و کبودراهنگ ۶۰۸ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۲۶ نفر در ملایر، یک هزار و ۹۲در نهاوند و سه هزار و ۷۲۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۶۵ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان نیز امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت که پنج شهرستان «همدان، نهاوند، تویسرکان، بهار و فامنین» در وضعیت زرد و شهرستان‌های «ملایر، اسدآباد، کبودراهنگ، رزن و درگزین» نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

«سید سعید شاهرخی» افزود: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، همدان جزو  ۹ استان کشور است که از نظر مهار کرونا وضعیت مطلوبی دارد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.