امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 15163
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵ | 29 بازدید
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس

بازداشت اعضای باند کشوری جعل کارت‌های بانکی در فردیس

به گزارش همدان نوین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از بازداشت اعضای باند کشوری جعل کارت‌های بانکی در فردیس خبر داد و گفت: تاکنون ۸۰ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند که ارزش کلاهبرداری از آن‌ها ۱۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است. حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از […]

بازداشت اعضای باند کشوری جعل کارت‌های بانکی در فردیس

به گزارش همدان نوین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از بازداشت اعضای باند کشوری جعل کارت‌های بانکی در فردیس خبر داد و گفت: تاکنون ۸۰ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند که ارزش کلاهبرداری از آن‌ها ۱۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از بازداشت اعضای باند کشوری جعل کارت‌های بانکی در فردیس خبر داد و گفت: اعضای باند ۷ نفره کلاهبرداری که با اجاره یک مغازه میوه فروشی، با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی تعدادی از شهروندان کرده و حدود ۱۰ میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس افزود: این پرونده زمانی مورد پیگیری قرار گرفت که ۵۰ نفر از شهروندان به پلیس فتا شهرستان فردیس مراجعه و اعلام داشتند که در حالی که کارت بانکی آن‌ها در اختیار خودشان بوده، برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان این که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که برداشت‌های صورت گرفته از حساب مالباختگان به صورت اینترنتی نبوده و متهم یا متهمان به صورت فیزیکی اقدام به خالی کردن حساب‌ها از طریق انتقال کارت به کارت، خرید طلا و ارز کرده‌اند، که شک ماموران برای کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق دستگاه اسکیمر به یقین تبدیل شد.

ناصرخاکی با بیان این که در ادامه تحقیقات مشخص شد که همه مالباختگان حدود دو ماه پیش اقدام به خرید از یک مغازه میوه فروشی کرده بودند و از آن طریق کارت بانکی آن‌ها کپی شده است، ادامه داد: بلافاصله صاحب مغازه به پلیس فتا احضار و در تحقیقات از وی مشخص شد که او در یک بازه زمانی چند ماهه مغازه را به ۲ نفر زن و شوهر اهل جنوب غربی کشور که با هویت جعلی قرارداد ثبت کرده بودند، اجاره داده است.

| منبع خبر : میزان
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.