امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 149464
  پرینت تاریخ انتشار : 25 آگوست 2023 - 22:13 | 0 بازدید

واکنش بهروز عطایی به اظهارات سرمربی ژاپن در مورد هواداران ایرانی

[ad_1] بهروز عطایی در واکنش به اظهارات سرمربی ژاپن در مورد هواداران ایرانی گفت: در ایران قسمت بزرگی از موفقیت‌مان را مدیون تماشاگران هستیم و دستشان را می‌بوسیم. به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دیدار نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر چین را شکست داد و به فینال رسید.  بهروز عطایی، […]

واکنش بهروز عطایی به اظهارات سرمربی ژاپن در مورد هواداران ایرانی

[ad_1]

بهروز عطایی در واکنش به اظهارات سرمربی ژاپن در مورد هواداران ایرانی گفت: در ایران قسمت بزرگی از موفقیت‌مان را مدیون تماشاگران هستیم و دستشان را می‌بوسیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دیدار نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر چین را شکست داد و به فینال رسید. 

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد این بازی گفت: بازی خیلی سختی بود و تیم‌ها مرحله سختی را پشت سر گذاشتند. ایران و ژاپن هر دو با یک ست باخته به فینال رسیدند.امشب بازی خوبی داشتیم و چین هم تمام فشارش را آورد. ما کارمان را انجام دادیم و به موفقیت رسیدیم. 

او در مورد رویارویی با ژاپن در فینال این رقابت‌ها گفت: ژاپن تیمی باکیفیت است و سوم لیگ ملتها شد. ژاپن در لیگ ملت‌ها  فقط از ایران جلو نیفتاد بلکه از برزیل، فرانسه، ایتالیا و آرژانتین هم پیشی گرفت. بنابراین تیم قدرتمندی است اما ما یک هدف داریم و آن قهرمانی در خاک کشورمان است. 

عطایی در واکنش به صحبت‌های فیلیپ بلین، سرمربی ژاپن که گفته بود چنین  جو و سرو صدایی در ورزشگاه خیلی قشنگ نیست، بیان کرد: از تماشاگران کشورم و شهر ارومیه تشکر می‌کنم که به خوبی تیم را پشتیبانی کردند. در ایران قسمت بزرگی از موفقیت‌مان را مدیون تماشاگران هستیم. دستشان را می‌بوسیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.