امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14498
  پرینت تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2020 - 20:46 | 3 بازدید
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان

بیش از ۳۳۹ میلیارد تومان از معوقات بانک‌های استان همدان وصول شد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان گفت: ۳۳۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان از معوقات بانک‌های این استان در هشت ماه نخست امسال توسط کارشناسان این سازمان وصول شده است. به گزارش ایرنا، «اصغر پیرهادی» روز شنبه با بیان اینکه در هشت ماه نسخت سال گذشته ۶۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون […]

بیش از ۳۳۹ میلیارد تومان از معوقات بانک‌های استان همدان وصول شد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان گفت: ۳۳۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان از معوقات بانک‌های این استان در هشت ماه نخست امسال توسط کارشناسان این سازمان وصول شده است.

به گزارش ایرنا، «اصغر پیرهادی» روز شنبه با بیان اینکه در هشت ماه نسخت سال گذشته ۶۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از معوقات بانک‌های این استان وصول شده بود، اظهار داشت: با توجه به افزایش ۴.۳ برابری وصول معوقات در سالجاری، همدان رتبه سوم کشور را پس از استان های یزد و زنجان به خود اختصاص داد.

وی یادآوری کرد: همچنین در ۸ ماهه سال ۹۸ یک هزار و ۴۷۱ پرونده رسیدگی و مختومه شد که این آمار در مدت زمان مشابه سالجاری با حدود سه برابر افزایش به پنج هزار و ۷۲۸ مورد رسیده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان همدان اضافه کرد: تعداد پرونده های مهریه نیز از یک هزار و ۱۱۶ فقره در هشت ماهه سال گذشته با ۱۷۱ درصد رشد به سه هزار و ۲۲ فقره در سالجاری افزایش داشته است.

پیرهادی گفت:با اجرایی شدن برنامه ششم توسعه کشور همه پرونده‌های مطالبه ابتدا در واحدهای اجرای اسناد رسمی مطرح و رسیدگی شده و در صورت شناسائی نشدن اموال درمدت ۲ ماه و نیز در صورت وصول نشدن مطالبات در مدت زمان ۶ ماه با درخواست متقاضی، گواهی مراجعه به محاکم دادگستری صادر می‌شود.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.