امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14489
  پرینت تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2020 - 15:23 | 19 بازدید
معاون امور اقتصادی استاندار مطرح کرد

معرفی پتانسیل‌های همدان برای سرمایه‌گذاران وزارت دفاع

به گزارش همدان نوین، معاون امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه طرح‌های سرمایه گذاری وزارت دفاع در استان همدان بررسی شد، گفت: حداقل ۱۰ محور همکاری بین استان همدان و وزارت دفاع در تفاهم‌نامه مطرح شده که درحال پیگیری است. ظاهر پورمجاهد  با بیان اینکه امروز جلسه‌ای با گروهی از سازمان اتکا برای بررسی […]

معرفی پتانسیل‌های همدان برای سرمایه‌گذاران وزارت دفاع

به گزارش همدان نوین، معاون امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه طرح‌های سرمایه گذاری وزارت دفاع در استان همدان بررسی شد، گفت: حداقل ۱۰ محور همکاری بین استان همدان و وزارت دفاع در تفاهم‌نامه مطرح شده که درحال پیگیری است.

ظاهر پورمجاهد  با بیان اینکه امروز جلسه‌ای با گروهی از سازمان اتکا برای بررسی زمینه‌های مشارکت و سرمایه‌گذاری در همدان برگزار شد، اظهار کرد: براساس تفاهم نامه استاندار همدان در سال ۹۸ با وزیر دفاع، جلسات متعددی در این زمینه با وزرات دفاع داشتیم و امروز نیز جلسه‌ای با زیرمجموعه‌های سازمان اتکا در زمینه فروش محصولات استان در شعب اتکا برگزار شد.

وی با اشاره به وجود ۷۰۰ فروشگاه اتکا در سراسر کشور خاطرنشان کرد: امروز با زیرمجموعه‌های سازمان اتکا در زمینه فروش محصولات صنایع دستی از جمله مبل منبت و نیز سایر تولیدات استان بحث و تبادل نظر شد به طوریکه تولیدات استان می تواند در فروشگاه‌های اتکا عرضه شود.

پورمجاهد با بیان اینکه به‌منظور سرمایه‌گذاری سازمان اتکا در زمینه کشت و فرآوری گیاهان دارویی مانند گشنیز و رازیانه نیز صحبت هایی شد، افزود: اتکا می‌تواند برای فرآوری و بسته بندی و توزیع این محصولات سرمایه گذاری کند.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: در ارتباط با دامداری و مرغداری به ویژه در ظرفیت های خالی که در شهرستان های نهاوند و ملایر وجود دارد، ۱۰ واحد برای سرمایه‌گذاری معرفی خواهد شد.

وی از وجود یک واحد صنایع تبدیلی راکد در زمینه فرآوری سیب‌زمینی سخن به میان آورد و یادآور شد: یک واحد صنایع تبدیلی سیب‌زمینی در روستان دهن‌گرد لالجین که مدت هاست راکد مانده نیز برای مشارکت یا خریداری به سازمان اتکا معرفی شده تا این واحد نیز احیاء شود.

به گزارش ایسنا، امروز -شنبه ۲۲ آذرماه- گروهی از سازمان اتکا برای بررسی زمینه های مشارکت و سرمایه گذاری در همدان به این استان سفر کردند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.