امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 14353
  پرینت تاریخ انتشار : 09 دسامبر 2020 - 20:13 | 2 بازدید

دستگیری سارق و کشف ۲۱فقره سرقت در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق اموال خانه‌های باغی و کشف ۲۱ فقره انواع سرقت در شهرستان «اسدآباد» خبر داد. به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سلمان امیری در این رابطه اظهار کرد: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه دو نفر با هویت مشخص و با هم‌دستی یکدیگر در […]

دستگیری سارق و کشف ۲۱فقره سرقت در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق اموال خانه‌های باغی و کشف ۲۱ فقره انواع سرقت در شهرستان «اسدآباد» خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سلمان امیری در این رابطه اظهار کرد: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه دو نفر با هویت مشخص و با هم‌دستی یکدیگر در امر سرقت و فروش وسایل خانه‌های باغی سطح مزارع شهرستان فعالیت دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس اسدآباد قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع، هماهنگی قضائی انجام شد و مأموران پلیس آگاهی با همکاری مأموران کلانتری ۱۱ اسدآباد، در یک اقدام ضربتی با ورود به منزل، موفق به دستگیری یکی از سارقان وکشف مقداری اموال مسروقه خانه باغی شدند.

سردار امیری تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به تعداد ۲۱ فقره انواع سرقت خانه باغی با هم‌دستی فرد دیگری اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی از شناسایی یک نفر مالخر و کشف مقدار زیادی وسایل مسروقه خانه‌های باغی سطح شهرستان سخن به میان آورد و بیان کرد: شناسایی افراد مالباخته به‌منظور استرداد اموال به آنان آغاز شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، از کشاورزان زحمتکش منطقه خواست: با رعایت توصیه‌های پلیسی، اموال با ارزش خود را به اماکن امن انتقال دهند.

| منبع خبر : سپهرغرب
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.