امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 14326
  پرینت تاریخ انتشار : 09 دسامبر 2020 - 14:30 | 2 بازدید
معاون اقتصادی استاندار خبر داد:

مجازات سخت در انتظار اخلال‌گران بازار مرغ استان همدان

به گزارش همدان نوین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از معرفی ۱۰ واحد مرغداری متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: با اخلال‌گران بازار گوشت مرغ به شدت برخورد قانونی می‌کنیم. ظاهر پورمجاهد روز چهارشنبه اظهار داشت: برخی از مرغداری ها از تحویل مرغ به کشتارگاه های استان خودداری کرده و با قیمت […]

مجازات سخت در انتظار اخلال‌گران بازار مرغ استان همدان

به گزارش همدان نوین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از معرفی ۱۰ واحد مرغداری متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: با اخلال‌گران بازار گوشت مرغ به شدت برخورد قانونی می‌کنیم.

ظاهر پورمجاهد روز چهارشنبه اظهار داشت: برخی از مرغداری ها از تحویل مرغ به کشتارگاه های استان خودداری کرده و با قیمت بیشتر به مناطق دیگر می فروختند که شناسایی شدند.

وی تاکیدکرد: لیستی از این مرغداران متخلف توسط سازمان جهادکشاورزی استان تهیه شد و این افراد که در شرایط کنونی قصد سوءاستفاده و سودجویی داشتند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند تا مجازات شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی با بیان اینکه تولید مرغ در استان به تعادل رسیده و بخش عمده‌ای از گوشت مرغ مورد نیاز از داخل استان تامین می شود افزود: کمبودی در این زمینه وجود ندارد و التهاب روزهای گذشته در بازار مرغ فروکش کرده است.

پورمجاهد گفت: هم اکنون مرغ با نرخ کیلویی ۲۳ هزار تومان همانند استانهای مجاور عرضه می‌شود و تلاش می‌کنیم این قیمت را به نرخ مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان برسانیم.

به گفته وی به دلیل تفاوت قیمت، مرغداران تمایلی به فروش مرغ زنده به کشتارگاه های همدان ندارند و به قیمت بالاتر به استانهای دیگر ارسال می‌کنند که به تدریج این روند در حال ساماندهی است.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری همدان افزود: مرغداران مدعی هستند که نهاده را به قیمت گران تهیه کرده‌اند و فروش پایین تر از کیلویی ۱۸ هزار تومان صرفه اقتصادی ندارد که با تامین نهاده‌های مورد نیاز صنعت دام و طیور به تدریج مشکلات کمبود و گرانی در این بخش مرتفع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مجازات مرغداران متخلف، مرغ فروشی هایی که گرانفروشی کرده‌اند نیز با نظارت و کنترل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند و حتی مغازه تعدادی از این اصناف خاطی پلمب شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.