امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 14320
  پرینت تاریخ انتشار : 09 دسامبر 2020 - 13:00 | 2 بازدید
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر

دورهمی‌های یلدا شرایط کرونا را شکننده می‌کند

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: بدون شک برگزاری محافل و دورهمی‌های شب یلدا وضعیت شیوع ویروس کرونا را با وجود نتیجه‌بخش بودن اعمال محدودیت‌ها شکننده می‌کند و مردم باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حساسیت داشته باشند. حسین فارسی روز چهارشنبه در ستاد دائمی ارتقای شاخص‌های شهر جهانی […]

دورهمی‌های یلدا شرایط کرونا را شکننده می‌کند

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: بدون شک برگزاری محافل و دورهمی‌های شب یلدا وضعیت شیوع ویروس کرونا را با وجود نتیجه‌بخش بودن اعمال محدودیت‌ها شکننده می‌کند و مردم باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حساسیت داشته باشند.

حسین فارسی روز چهارشنبه در ستاد دائمی ارتقای شاخص‌های شهر جهانی مبل و منبت شهرستان ملایر افزود: شهروندان نباید با برگزاری گردهمایی‌های شب یلدا خطر ابتلا به بیماری کووید۱۹ را برای والدین و نزدیکان خود هدیه ببرند.

وی خواستار ادامه روند کنترل و رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان ملایری شد و بیان کرد: شهروندان می‌توانند این آیین سنتی را به شیوه‌های مجازی برگزار کنند و ما را همچنان در مقابله با کرونا همراهی کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: از زمان اعمال محدودیت‌ها و همراهی خوب مردم و اصناف، ملایر از وضعیت قرمز خارج و به شرایط نارنجی رسید و میزان بستری و ورودی‌ بیمارستان‌های این شهر تا حدود ۴۰ درصد کاهش یافت.

فارسی تاکید کرد: این در حالیست که در صورت کم‌توجهی مردم در شب یلدا و کوتاهی در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، این روند کاهشی با اخلال مواجه می‌شود و با بازگشت ابتلای شدیدتر این بیماری، این شرایط شکننده خواهد بود.

وی یادآور شد: با ورود ملایر به شرایط نارنجی و آغاز دوباره فعالیت مشاغل گروه یک و ۲، با توجه به همراهی و همکاری بی‌نظیر اصناف، کسبه و بازاریان این شهرستان، ساعت پایان فعالیت این واحدهای صنفی تا ساعت ۲۰ شب تعیین شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با قدردانی از همراهی کمیته‌های یازده گانه ارتقای شاخص‌های شهر جهانی مبل و منبت در راستای پیشبرد توسعه این هنرصنعت، بر لزوم تنظیم برنامه زمان‌بندی کمیته‌ها و پیگیری امور و وظایف محوله تاکید کرد.

فارسی؛ صنعت مبلمان منبت را یکی از شاخص‌های ملی و جهانی این شهرستان برای توسعه و پیشرفت دانست و گفت: تمام تلاش ما هموار کردن مسیر برای ورود صنعت مبلمان منبت ملایر به بازارهای جهانی است.

در این نشست با ارایه گزارش توسط مسوولان کمیته‌های یازده گانه عضو ستاد دایمی ارتقای شاخص‌های شهر جهانی مبلمان منبت در راستای توسعه این هنرصنعت، دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خطاب به شهرهای جهانی کشور قرائت و مسوولیت کمیته‌های مختلف عضو این ستاد احصا شد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.