امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 14314
  پرینت تاریخ انتشار : 09 دسامبر 2020 - 12:39 | 2 بازدید
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان

مرگ ۲۸۴ همدانی در تصادفات رانندگی طی ۸ ماهه امسال

به گزارش همدان نوین، مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ ۲۸۴ نفر در حوادث رانندگی در محورهای استان طی هشت ماهه امسال خبر داد. دکتر ارتین کمالی در توضیح این خبر مطرح کرد: در هشت ماهه امسال ۲۸۴ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۸۷ نفر […]

مرگ ۲۸۴ همدانی در تصادفات رانندگی طی ۸ ماهه امسال

به گزارش همدان نوین، مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ ۲۸۴ نفر در حوادث رانندگی در محورهای استان طی هشت ماهه امسال خبر داد.

دکتر ارتین کمالی در توضیح این خبر مطرح کرد: در هشت ماهه امسال ۲۸۴ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۸۷ نفر در تصادفات برون شهری، ۳۵ نفر در سوانح درون شهری و ۳۰ نفر در مسیرهای خاکی و روستایی و مابقی در سایر محورها جان باختند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته مردی میانسال در مسیر شهر لالجین به بهار با خودروی پراید واژگون و جان خود را از دست می دهد، اظهار کرد: فوت ناشی از حوادث رانندگی در مدت یاد شده در مسیرهای خاکی و روستایی افزایش ۳۴ درصدی داشته است.

کمالی با بیان اینکه مسیرهای درون و برون شهری به ترتیب ۲۳ و ۳۴ درصد کاهش تلفات را در هشت ماهه امسال داشته اند، ادامه داد: در سایر محورها با افزایش چشمگیر ۲۲ درصدی روبرو هستیم.

وی بیان کرد: در هشت ماهه سال جاری ۶۴ زن و ۲۲۰ مرد و در مدت مشابه سال قبل ۸۹ زن و ۲۸۲ مرد در حوادث رانندگی جان باخته اند که آمارها کاهش ۲۳ درصدی فوتی ها را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در پایان به تعداد مجروحان حوادث رانندگی اشاره کرد و یادآور شد: در هشت ماهه امسال ۴۲۹۳ مجروح به پزشکی قانونی این استان مراجعه کرده اند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.