امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14002
  پرینت تاریخ انتشار : 03 دسامبر 2020 - 17:38 | 1 بازدید
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان

۳۶ درصد سهامداران عدالت در همدان روش مستقیم را برگزیدند/ لزوم ثبت نام در سجام

به گزارش همدان نوین، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با بیان اینکه ۵۰۶ هزار و ۴۵۶ نفر معادل ۳۶ درصد از سهامداران عدالت در همدان روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند گفت: افرادی که روش غیرمستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کردند باید در سامانه سجام ثبت نام کنند تا از طریق شرکت‌های […]

۳۶ درصد سهامداران عدالت در همدان روش مستقیم را برگزیدند/ لزوم ثبت نام در سجام

به گزارش همدان نوین، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با بیان اینکه ۵۰۶ هزار و ۴۵۶ نفر معادل ۳۶ درصد از سهامداران عدالت در همدان روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند گفت: افرادی که روش غیرمستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کردند باید در سامانه سجام ثبت نام کنند تا از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذار استانی سهامشان را مدیریت کنند.

سیدناصر محمودی امروز  در همدان  با بیان اینکه مشمولان سهام عدالت به دو روش مستقیم و غیرمستقیم نسبت به آزادسازی سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند اظهار کرد: ۵۰۶ هزار و ۴۵۶ نفر معادل ۳۶ درصد روش مستقیم را انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که روش غیرمستقیم را برای سهام عدالت خود  انتخاب کردند باید در سامانه سجام ثبت نام کنند افزود: این افراد باید طبق قانون شرکت‌های سرمایه‌گذار استانی سهامشان را مدیریت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با تأکید بر اینکه افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند حتماً باید کد بورسی دریافت کنند یادآور شد: با دریافت کد بورسی می‌توانند در مراحل بعدی که مجمع عمومی و انتخابات هیأت مدیره است فعالیت کنند.

وی با توجه به اینکه شاکله اصلی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان همدان را مدیران عامل شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستان‌ها تشکیل داده است تصریح کرد: طبق اعلام وزارت اقتصاد و سازمان بورس، باید اعضای جدید برای عضویت در هیأت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی انتخاب شوند.

محمودی ادامه داد: اعضای هیأت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی از طریق برگزاری انتخابات و توسط سهامداران انتخاب می شوند از همین رو کاندیدای عضویت در هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان باید در سامانه www.setan.seo.ir ثبت نام کنند.

وی تأکید کرد: لازمه برگزاری مجمع و انتخابات الکترونیک این است که افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، در سامانه سجام ثبت نام کرده و کد سجام داشته باشند بنابراین از تمام مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌خواهیم به سامانه سجام مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از ثبت نام ۱۸.۵ درصد از افرادی که روش غیرمستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کردند در سامانه سجام خبر داد و گفت: تا کنون ۷۰۰ هزار نفر در این سامانه ثبت نام نکردند اگرچه ثبت نام در سامانه سجام نیاز به مراجعه حضوری ندارد.

وی با اشاره به اینکه ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی در حال حاضر بین ۱۲ تا ۱۸ میلیون تومان است افزود: یک میلیون و ۴۱۵ هزار همدانی مشمول سهام عدالت هستند که ۹۰۸ هزار و ۷۲۲ همدانی سهام عدالت را به روش غیرمستقیم آزادسازی کردند.

محمودی با اشاره به اینکه از تمام افراد صاحب‌نظر و اساتید دانشگاه و مدیرانی که صلاحیت عضویت در شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را دارند دعوت می‌شود در این سامانه ثبت نام کنند بیان کرد: انتخابات مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری استانی به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه  شرکت‌های سرمایه‌گذاری براساس قانون باید افزایش سرمایه‌ می‌دادند، خوشبختانه این افزایش سرمایه اتفاق افتاده و بیش از ۱۱ میلیارد تومان سرمایه ثبت شده این شرکت است ادامه داد:  تا پایان سال باید انتخابات اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری انجام شود .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در پایان افزود: پنج نفر از کاندیداها به عنوان عضو هیأت مدیره انتخاب می‌شوند و تاکنون ۲۴ نفر برای شرکت در انتخابات اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان کاندیدا شده‌اند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.