امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13990
  پرینت تاریخ انتشار : 03 دسامبر 2020 - 16:29 | 1 بازدید
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان همدان

۴۶ واحد مسکونی، سهمیه معلولان استان در کشور

به گزارش همدان نوین، معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان همدان از افتتاح ۴۶ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های داری ۱ تا ۲ معلول خبرداد. حمیدالله فارسی  با اشاره به روز جهانی معمولین و افتتاح ۱۹۴۳ واحد مسکونی ویژه معلولین در هفته پیش رو، مطرح کرد: سهمیه استان از این تعداد، ۴۶ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های […]

۴۶ واحد مسکونی، سهمیه معلولان استان در کشور

به گزارش همدان نوین، معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان همدان از افتتاح ۴۶ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های داری ۱ تا ۲ معلول خبرداد.

حمیدالله فارسی  با اشاره به روز جهانی معمولین و افتتاح ۱۹۴۳ واحد مسکونی ویژه معلولین در هفته پیش رو، مطرح کرد: سهمیه استان از این تعداد، ۴۶ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دارای ۱ تا ۲ معلول است.

وی با اشاره به وجود تعدادی از معلولان در پوشت نوبت دریافت مسکن، اظهار کرد: برخی از معلولان به دلیل نقض در کارهای ابتدایی همانند نداشتن زمین و یا عدم اخذ پروانه ساخت از ادامه دار شدن روند ساخت مسکن خود بازمانده و در این لیست قرار ندارند.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال درقالب وام‌های اشتغال زایی و ساخت واحدهای مسکونی طی سالیان گذشته ازجمله حمایت‌های بهزیستی برای معیشت معلولان کشور بوده است، عنوان کرد: در سالجاری ۱۳۰۰ نفر از معلولین توانستند بادریافت وا‌های مربوط به اشتغالزایی براساس تبصره ماده ۱۶ در قانون مربوطه از تسهیلات بهزیستی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: تعهد سازمان بهزیستی استان همدان از ابتدا تا انتهای سال ۹۹، ایجاد اشتغال برای ۱۹۰۸ نفر با بودجه ۷۰ میلیارد تومانی بوده که تا امروز توانسته با جذب ۴۰ میلیارد تومان از این بودجه، برای ۱۳۰۰ نفر از معلولان فرصت شغلی فراهم کند.

| منبع خبر : همدان‌آنلاین
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.