امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13880
  پرینت تاریخ انتشار : 01 دسامبر 2020 - 16:45 | 3 بازدید
دادستان همدان:

تهدیدکنندگان سلامت به ارائه خدمات بهداشتی محکوم می‌شوند

به گزارش همدان نوین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: در راستای احکام جایگزین حبس، تهدیدکنندگان سلامت عمومی به ارائه خدمات بهداشتی محکوم می‌شوند. حسن خانجانی روز سه شنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان، افزود: متخلفان بهداشتی به توزیع ماسک و موادضدعفونی رایگان در برخی مناطق یا خدمت در اماکنی نظیر […]

تهدیدکنندگان سلامت به ارائه خدمات بهداشتی محکوم می‌شوند

به گزارش همدان نوین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: در راستای احکام جایگزین حبس، تهدیدکنندگان سلامت عمومی به ارائه خدمات بهداشتی محکوم می‌شوند.

حسن خانجانی روز سه شنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان، افزود: متخلفان بهداشتی به توزیع ماسک و موادضدعفونی رایگان در برخی مناطق یا خدمت در اماکنی نظیر بهزیستی محکوم شدند.

وی اضافه کرد: پیش از این احکامی مبنی بر خدمت در دانشگاه علوم پزشکی صادر شد اما با توجه به اینکه احتمال انتقال بیماری وجود دارد مجازات ارائه خدمات بهداشتی در نظر گرفته شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: کادر بهداشت و درمان هنگام فعالیت در مراکز درمانی از تجهیزات خاص به منظور مبتلا نشدن به این بیماری استفاده می کنند بنابراین امکان حضور محکومان بهداشتی در این مراکز با توجه به احتمال سرایت بیماری وجود نداشت.

 

خانجانی بیان کرد: حتی علاوه بر ابتلای تهدید کنندگان سلامت عمومی به کرونا احتمال انتقال آن به دیگر افراد نیز متصور بود بنابراین حکم پیش بینی شده برای متخلفان بهداشتی به ارائه خدمات رایگان نظیر توزیع ماسک تغییر یافت.

وی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مقطعی کمرنگ و موجب افزایش پیک بیماری شد اما هم اینک مردم بیش از گذشته به مولفه های بهداشتی توجه دارند.

خانجانی با بیان اینکه میزان پرونده های تخلف بهداشتی هم روند نزولی دارد ابراز امیدواری کرد: با فراهم نکردن زمینه تجمع، برگزار نکردن مراسم عروسی، عزا و دورهمی های خانوادگی و استفاده افراد از ماسک بتوان نسبت به مهار بیماری کرونا اقدام کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه ۱۰ آذر عنوان کرد که شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۲۴۶ نفر و مبتلایان به ۹۶۲ هزار و ۷۰ نفر رسیده است و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.