امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 13739
  پرینت تاریخ انتشار : 27 نوامبر 2020 - 18:21 | 3 بازدید
فرماندار فامنین:

برگزاری اجتماعات خانوادگی از عوامل گسترش کرونا است

به گزارش همدان نوین، فرماندار شهرستان فامنین با قدردانی از همراهی موثر مردم در راستای اجرای طرح جامع مقابله و مهار همه گیری بیماری کرونا، تاکید کرد: برگزاری اجتماعات خانوادگی یکی از عوامل شیوع این بیماری است که شهروندان باید به جد از برگزاری و شرکت در مهمانی‌ها پرهیز کنند. به گزارش روز جمعه از […]

برگزاری اجتماعات خانوادگی از عوامل گسترش کرونا است

به گزارش همدان نوین، فرماندار شهرستان فامنین با قدردانی از همراهی موثر مردم در راستای اجرای طرح جامع مقابله و مهار همه گیری بیماری کرونا، تاکید کرد: برگزاری اجتماعات خانوادگی یکی از عوامل شیوع این بیماری است که شهروندان باید به جد از برگزاری و شرکت در مهمانی‌ها پرهیز کنند.

به گزارش روز جمعه از کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان فامنین، «سید مجید شماعی» در بازدید از بازارهای این شهرستان برای بررسی روند اجرای محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی در سطح اصناف، افزود: توجه به اجرای دقیق محدودیت های اعمال شده و رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی ستاد مدیریت کرونا، وظیفه ای عمومی و همگانی است.
وی اظهار داشت: انتظار می رود اصناف و کسبه شهرستان با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی، همراه و همگام با مسئولین و دیگر اقشار مردم در مسیر مبارزه برای ریشه کنی بیماری کرونا و حفظ بهداشت و سلامت عمومی جامعه به صورت موثر و مطلوب نقش آفرین باشند.
فرماندار شهرستان فامنین با اشاره به اینکه انشالله با همراهی و همکاری مردم از این شرایط سخت نیز عبور خواهیم کرد، افزود: همکاری و همراهی اصناف، کسبه و بازاریان در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی در ایام اجرای طرح جامع مقابله با کرونا قابل تقدیر است.
شماعی همچنین از عموم شهروندان خواست به منظور پیشگیری و مقابله با همه گیری بیماری کرونا، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از حضور در اجتماعات خانوادگی خودداری کنند.
شهرستان فامنین با بیش از ۴۱ هزار نفر جمعیت در شمال شرق استان همدان واقع شده است

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.