امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13715
  پرینت تاریخ انتشار : 27 نوامبر 2020 - 13:49 | 2 بازدید
معاون فرماندار ملایر:

نیازمند همراهی مردم در اجرای محدودیت‌ها تا پایان طرح هستیم

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: روند اجرای محدودیت‌های جدید در این شهرستان با گذشت یک هفته مطلوب است و برای خروج از شرایط قرمز، همچنان نیازمند همراهی مردم هستیم. حسین فارسی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از ورودی‌های شهر ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم با فرهنگ […]

نیازمند همراهی مردم در اجرای محدودیت‌ها تا پایان طرح هستیم

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: روند اجرای محدودیت‌های جدید در این شهرستان با گذشت یک هفته مطلوب است و برای خروج از شرایط قرمز، همچنان نیازمند همراهی مردم هستیم.

حسین فارسی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از ورودی‌های شهر ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم با فرهنگ ملایر همراهی خوب و بی‌نظیری با اجرای محدودیت‌های جدید دارند که ستودنی است.

وی افزود: طی بازدیدهای مکرر از سطح شهر، شهروندان فقط برای تامین مایحتاج ضروری و یا انجام اقدامات درمانی در سطح شهر تردد می‌کنند و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه لازم را دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر تاکید کرد: مردم باید به این باور برسند که خطر کرونا همیشه وجود دارد و چنانچه تا پایان طرح همراهی و مشارکت خود را با ستاد مقابله با کرونا داشته باشند، می‌توانیم از این شرایط خارج و محدودیت‌ها نیز برداشته می‌شود.

فارسی با بیان اینکه با حضور شبانه‌روزی پلیس در ورودی ملایر مشکلی در این مبادی برای اجرای محدودیت‌ها نداریم، زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس راهور و نیروی انتظامی این شهرستان را قابل تقدیر خواند.

وی همچنین از همراهی ویژه اصناف، کسبه و بازاریان ملایر در اجرای این محدودیت‌ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با همراهی و تعامل خوب مردم و اصناف، طی روزهای آینده خبرهای خوشی از کاهش آمار مرگ و میر و ورودی بیمارستان‌ها داشته باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: در اعمال محدودیت‌ها مبنی بر ممنوعیت فعالیت برخی اصناف پس از ساعت ۱۸ با همراهی واحدهای صنفی، شاهد کاهش ورودی بیمارستان‌ها و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ بودیم.

فارسی بیان کرد: نتیجه روند کاهشی آمار مرگ و میر و ورودی بیمارستان‌ها در اعمال محدودیت‌های جدید، حداقل طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده مشخص می‌شود.

وی گفت: چنانچه پس از پایان ۲ هفته وضعیت شهرستان همچنان قرمز باشد، محدودیت‌ها ادامه پیدا می‌کند، اما اگر مردم به همین شکل پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را رعایت کنند، با خروج از شرایط قرمز، محدودیت‌ها نیز لغو خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۶ هزار و ۶۸۹ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

به گزارش ایرنا، سیما سادات لاری روز پنج شنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ششم آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۹۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۴۳۹ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۰۸ هزار و ۳۴۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۶۳۳ هزار و ۲۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۸۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.