امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13626
  پرینت تاریخ انتشار : 25 نوامبر 2020 - 13:05 | 3 بازدید
رئیس تعاون روستایی استان همدان

ایجاد بازارچه عرضه مستقیم کالا در چند نقطه همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس تعاون روستایی استان همدان از برپایی بازارچه عرضه مستقیم کالا در چند نقطه همدان خبر داد و گفت: این بازارچه‌ها با حذف واسطه‌ها هم به نفع فروشنده و هم خریدار است. مجید مسلمی‌راد امروز در همدان اظهار کرد: وظیفه ما تدارک و توزیع نهاده‌های پشتیبانی – حمایتی کشاورزی است که […]

ایجاد بازارچه عرضه مستقیم کالا در چند نقطه همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس تعاون روستایی استان همدان از برپایی بازارچه عرضه مستقیم کالا در چند نقطه همدان خبر داد و گفت: این بازارچه‌ها با حذف واسطه‌ها هم به نفع فروشنده و هم خریدار است.

مجید مسلمی‌راد امروز در همدان اظهار کرد: وظیفه ما تدارک و توزیع نهاده‌های پشتیبانی – حمایتی کشاورزی است که در این راستا ۳۰۰ تعاون روستایی در سطح استان داریم که گام به گام در کنار کشاورزان هستند.

وی ادامه داد: با توجه به کارگروه تنظیم بازار و طرح مسئله عرضه محصولات کشاورزی نیز پیشنهاد عرضه مستقیم کالا در صورت مکان‌‌یابی مناسب از سطح شهر داده شد که مورد پذیرش قرار گرفت.

رئیس تعاون روستایی استان همدان با بیان اینکه عرضه مستقیم کالا با شعار “از مزه تا سفره” خواهد بود گفت: با این اقدام
هم تولیدکننده منتفع خواهد بود و هم مصرف‌کننده زیرا محصولات با قیمت مناسبی از تولیدکننده خریداری شده و با قیمت مناسبی هم به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی با بیان اینکه قرار است این غرفه‌های عرضه مستقیم کالا در چند نقطه شهر به صورت آزمایشی باشد گفت: در صورت استقبال مکان‌های مناسب دیگری نیز در نظر گرفته خواهد شد.

مسلمی‌راد تاکید کرد: در قالب این طرح می‌توان از استان‌های دیگر محصولات کشاورزی را با قیمت نازل خرید و با قیمت مناسب به مصرف‌کننده عرضه کرد.

وی این طرح را در راستای استارتاپ “کالارسان من” دانست و گفت: همدان پایلوت این استارتاپ که شتاب‌دهنده کسب و کار است، شده و از طریق تعاون روستایی ایران پیگیری می‌شود.

رئیس تعاون روستایی استان همدان بیان کرد: این استارتاپ و اپلیکشن به منظور ایجاد بستر لازم برای ارتباط مستقیم خریدار با فروشنده طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح به همه سازمان‌های تعاون روستایی استان‌ها اعلام شده و بیش از یکصد تعاون روستایی در کشور عضو هستند بیان کرد:۵۰۰ محصول کشاورزی استان‌ها در این سایت بارگذاری شده که گردوی تویسرکان، سیر همدان، سیب زمینی بهار،  گشنیز نهاوند، رازیانه رزن، خرمای جنوب و… از جمله محصولات عضو در این سامانه هستند و استان‌ها می‌توانند مبادله کالا به کالا انجام دهند./  فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.