امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13509
  پرینت تاریخ انتشار : 18 نوامبر 2020 - 18:30 | 7 بازدید
چهارمین روز از هفته کتاب کاروان شادی کتابداران دوچرخه سوار

گل و کتاب در همدان به مدال‌آور آسیایی رسید

به گزارش همدان نوین، همزمان با چهارمین روز از هفته کتاب کاروان شادی کتابداران دوچرخه سوار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با رکاب زدن به سمت ورزشگاه قدس، گل و کتاب را به شیما صفائیان قهرمان مدال‌آور آسیایی اهدا کردند. معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان همدان روز چهارشنبه در این […]

گل و کتاب در همدان به مدال‌آور آسیایی رسید

به گزارش همدان نوین، همزمان با چهارمین روز از هفته کتاب کاروان شادی کتابداران دوچرخه سوار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با رکاب زدن به سمت ورزشگاه قدس، گل و کتاب را به شیما صفائیان قهرمان مدال‌آور آسیایی اهدا کردند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان همدان روز چهارشنبه در این آیین گفت: به مناسبت بیست‌و هشتمین دوره هفته کتاب، بسته‌های حاوی کتاب و گلدان با هدف اهمیت مطالعه بین مسوولان اداره کل ورزش و جوانان همدان اهدا شد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر افزود: راه اندازی کاروان شادی کتابخوانی در راستای پرورش شهروندانی کتابخوان و کتاب دوست، با حضور دوچرخه سواران کتابدار و خودروسیار شهری‌ در سطح شهر همدان، از روز یکشنبه ۲۵ آبان، با شعار دانایی و مانایی آغاز شد و این کاروان با توزیع کتاب در بین کودکان، فرهنگ کتابخوانی را ترویج کردند.

وی ادامه داد: همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی سایت اینترنتی فروش کتاب و محصولات فرهنگی هنری این کانون با ۲۰ درصد تخفیف کتاب‌های خود را ارائه می‌کند.

وی افزود: بیش از ۲ هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان به‌صورت اینترنتی در سایت Shop.kpf.ir  عرضه شده که علاقه‌مندان می‌توانند تمامی کتاب‌های موجود کانون را در گروه‌های سنی مختلف از طریق این سایت و با استفاده از پایانه پرداخت اینترنتی آن خریداری کنند.

ابراهیمی‌هژیر خاطر نشان کرد: ۱۴۵ برنامه در مراکز ۴۱ گانه استان همدان در فضاهای مجازی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مراکز فرهنگی و ‌هنری این استان برگزار می‌شود.

در این آیین از شیما صفائیان، مدال آور آسیایی رشته تنیس روی میز و عضو ثابت تیم ملی و ملی پوش المپیک ۲۰۲۱ ژاپن قدردانی شد.

در سال ۱۳۷۲ خورشیدی ۲۴ آبان به عنوان روز کتاب و کتاب‌خوانی تعیین شد. نخستین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در روزهای چهارم تا دهم دی سال ۱۳۷۲ با پیام مقام معظم رهبری برگزار شد.

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی؛ مانایی» ۲۴ آبان ماه تا ۳۰ آبان برگزار می‌شود./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.