امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13467
  پرینت تاریخ انتشار : 17 نوامبر 2020 - 19:29 | 1 بازدید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان همدان

ابتلای ۲۵۰۰ نفر در علوم پزشکی همدان به کرونا/ تجلیل از زحمات کادر درمان

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان همدان، با تجلیل از زحمات کادر درمان در روزهای شیوع کرونا گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ همکار دانشگاه علوم پزشکی همدان به کرونا مبتلا شده اند. ظهر امروز مراسم تجلیل از کادر درمان استان همدان با حضور استاندار و رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولان […]

ابتلای ۲۵۰۰ نفر در علوم پزشکی همدان به کرونا/ تجلیل از زحمات کادر درمان

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان همدان، با تجلیل از زحمات کادر درمان در روزهای شیوع کرونا گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ همکار دانشگاه علوم پزشکی همدان به کرونا مبتلا شده اند.

ظهر امروز مراسم تجلیل از کادر درمان استان همدان با حضور استاندار و رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولان نمایندگان کادر درمان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ضمن خیر مقدم به منتخبان بیمارستان‌های سراسر استان اظهار کرد: ۹۵ نفر از کادر درمان استان برای تجلیل انتخاب شدند که ۱۱ نفر آنان به صورت حضوری و بقیه به صورت مکتوب مورد تشویق کتبی استاندار همدان قرار می‌گیرند.

رشید حیدری‌مقدم با بیان اینکه تاکنون ۸ هزار و ۲۳۷ نفر مورد کرونا مثبت در استان همدان بستری شده‌اند، اظهار کرد: تعداد ۱۳ هزار و ۴۸۸ نفر در مراکز سرپایی پذیرش شده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ همکار دانشگاه علوم پزشکی همدان به کرونا مبتلا شدند، گفت: کادر بهداشت و درمان دو شهیده عرصه سلامت را تقدیم کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان‌ابنکه کرونا بحرانی جهانی است و به عزم جهانی نیاز دارد تاکید کرد: باید پروتکل‌های درمانی با در نظر گرفتن تدابیر جدید اعمال شود.

وی با بیان اینکه ‌کوچکترین کم‌کاری و اهمال توسط کادر سلامت صورت نگرفته است گفت: تمام کادر بهداشتی و درمانی برای حفظ سلامت تلاش کردند و در ماههای اخیر بار کاری زیادی به همکاران همه بخش‌ها وارد شده است.

حیدری‌مقدم بر لزوم تلاش برای کاهش ورودی بیمارستان‌ها و تداوم و توسعه فرهنگسازی انجام شده تاکید کرد و افزود: هم اکنون کرونا به معضلی فرهنگی تبدیل شده و باید بحران با فرهنگ سازی مناسب کنترل شود.

فوق تخصص عفونی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز به نمایندگی از پزشکان استان همدان با قدردانی از زحمات ۹ ماه اخیر همه کادر بهداشت و درمان اظهار کرد: همه افراد جامعه شرایط را به خوبی لمس می کنند و از ۲۷ بهمن که اولین مورد کرونا مثبت شد کادر درمان تمام تلاش خود را به کار بستند تا برای نجات بیمار تلاش کنند و مرهمی بر دردهای آنان باشند.

فریبا کرامت از تلاش شبانه روزی کادر پرستاری که در تماس نزدیک با بیماران هستند قدردانی کرد و گفت: کارکنان حوزه سلامت دچار خستگی روحی و جسمی شدند و به حمایت جسمی و روحی نیاز دارند و امید می‌رود با پروتکلهای هیات دولت و اجرای مناسب این موارد کارکنان حوزه سلامت نفس بکشند.

وی با تشکر از فعالیت شبانه روزی و خدمات پرستاران، کمک بهیاران و نگهبانان تا رده های بالای بیمارستانها که پزشکان هستند، تاکید کرد که وظیفه پزشکان است که به قسم نامه پزشکی توجه ویژه داشته باشند و خدمات درمانی به بهترین شکل ارائه شود.

این متخصص عفونی با اشاره به اینکه نیروهای متخصص عفونی، بیهوشی و داخلی و پرستار کم هستند ابراز امیدواری کرد که با کاهش ورودی بیمارستان خدمات بهتری به بیماران ارائه شود.

کرامت در نظر گرفتن تشویق‌هایی برای رشته‌های عفونی و نیروهای پرستاری را خواستار شد و گفت: امید است کمبود نیروها با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان رفع شود.

وی برای همه افراد جامعه طول عمر و سلامتی آرزو کرد و ابراز امیدواری کرد خدمات بهداشتی و درمانی به نحو احسن انجام شود.

نماینده کارکنان غیرپزشک دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه نیروی انسانی بالاترین و ارزشمندترین دارایی سازمان است، اظهار کرد: نیروی انسانی دانشگاه با تمام توان و غیرت‌مندانه پای کار آمدند و بی شک همه کارکنان دانشگاه در برابر بیماری کرونا ایستادگی می‌کنند و می جنگند چرا که همه «ما ملت امام حسین(ع)» هستیم.

حمید کیانی فتوت با اشاره به اینکه کادر درمان به استراحت نیاز دارند، گفت: به محض سبک شدن بار بیماری کرونا برنامه ریزی برای فراهم شدن فرصت استراحت برای کادر درمان فراهم می‌شود.

وی یادآور شد با توجه به بازنشست شدن برخی کارکنان بیمارستانها با مشکلات مقطعی مواجه میشویم که با برنامه ریزی در صدد رفع آن برمی‌آییم./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.