امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13449
  پرینت تاریخ انتشار : 17 نوامبر 2020 - 12:33 | 1 بازدید
در آینده نزدیک؛

اهالی «کینی سایه» اسدآباد صاحب تلفن ثابت می‌شوند

به گزارش همدان نوین، بخشدار پیرسلمان از افتتاح تلفن ثابت روستای «کینی سایه» این بخش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: پس از سال ها انتظار به زودی با اجرای خط فیبرنوری اهالی کینی سایه از تلفن ثابت و خط ADSL بهره مند خواهند شد. محمود فیروزبخت  با اشاره به جمعیت ۳۶۰ نفری کینی سایه با […]

اهالی «کینی سایه» اسدآباد صاحب تلفن ثابت می‌شوند

به گزارش همدان نوین، بخشدار پیرسلمان از افتتاح تلفن ثابت روستای «کینی سایه» این بخش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: پس از سال ها انتظار به زودی با اجرای خط فیبرنوری اهالی کینی سایه از تلفن ثابت و خط ADSL بهره مند خواهند شد.

محمود فیروزبخت  با اشاره به جمعیت ۳۶۰ نفری کینی سایه با تعداد ۱۰۰ خانوار افزود: حدود سه سال گذشته به علت مشکلات زیرساخت و نیمه کاره باقی ماندن اجرای طرح فیبرنوری، تلفن ثابت روستای کینی سایه قطع و این روستا از تلفن ثابت بی بهره بود که با پیگیری های انجام شده نماینده عالی دولت در شهرستان و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی سرانجام پس از چند سال مطالبه عمومی اهالی این روستا در این راستا به زودی محقق می شود.

وی با بیان اینکه روستاهای النجه و گنجه توابع بخش پیرسلمان نیز از اینترنت ۳G بهره مند شدند، تصریح کرد: روشنایی بلوار گلزار شهدای شهر آجین به طول ۲۷۰ متر با اعتباری افزون بر۶۹ میلیون تومان به همت مدیریت برق شهرستان اسدآباد و همکاری شهرداری آجین و پیگیری شورای اسلامی شهر آجین تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

فیروزبخت اجرای کانال سنگی در روستای بیتروان در دو مسیر با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، اجرای فاز سوم سنگفرش معابر روستای هدف گردشگری حبشی با اعتبار یک میلیارد تومان، جدولگذاری معابر در روستاهای نجف آباد، قاسم آباد لک لک، جعفرآباد، طویلان علیا و طویلان سفلی و آسفالت جاده روستای گدارپهن به آفریانج با اعتبار یک میلیارد تومان را از پروژه های عمرانی در حال اجرا در بخش پیرسلمان عنوان کرد.

بخشدار پیرسلمان در پایان بیان کرد: آسفالت جاده روستای گدارپهن به آفریانج با اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان آغاز در دست اجرا بوده است که تا دهه مبارک فجر افتتاح شده و به بهره برداری می رسد./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.