امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13440
  پرینت تاریخ انتشار : 16 نوامبر 2020 - 20:14 | 1 بازدید

کشف اقلام احتکاری میلیاردی در ملایر

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف میلیاردی اقلام احتکار شده در ملایر خبر داد. محمدباقر سلگی امروز در ملایر اظهار کرد: در راستای برخورد با افراد فرصت‌طلب و عامل احتکار ارزاق عمومی و مایحتاج ضروری مردم، مامورین مبارزه با جرائم اقتصادی طی انجام کار اطلاعاتی از احتکار مواد مورد نیاز در […]

کشف اقلام احتکاری میلیاردی در ملایر

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف میلیاردی اقلام احتکار شده در ملایر خبر داد.

محمدباقر سلگی امروز در ملایر اظهار کرد: در راستای برخورد با افراد فرصت‌طلب و عامل احتکار ارزاق عمومی و مایحتاج ضروری مردم، مامورین مبارزه با جرائم اقتصادی طی انجام کار اطلاعاتی از احتکار مواد مورد نیاز در چند نقطه، با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری اداره صمت و تعزیرات حکومتی از این مکان‌ها بازرسی کردند.

وی افزود: طی بازرسی در چهار ماموریت مجزا از این مکان‌ها، مقادیر قابل توجهی شامل مواد شوینده و روغن خوراکی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال کشف و با تشکیل پرونده ۵ متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ضمن تقدیر از شهروندان و بازاریان برای همکاری با پلیس در این شرایط خاص و هشدار به افراد فرصت‌طلب که اقدام به احتکار مایحتاج عمومی می‌کنند، بیان کرد: همه انبارها باید برای فعالیت دارای مجوز قانونی بوده و در سامانه اداره صمت ثبت و دارای کد رهگیری باشند.

وی نگهداری هر گونه ارزاق و مایحتاج عمومی بدون مجوز قانونی و تدابیر تعیین شده را ممنوع عنوان کرد و با بیان اینکه با متخلفین برابر قانون رفتار خواهد شد خاطرنشان کرد: شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به احتکار مایحتاج عمومی را بلافاصله به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند ./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.