امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13424
  پرینت تاریخ انتشار : 16 نوامبر 2020 - 16:45 | 2 بازدید
مدیر معاونت اتوبوسرانی همدان

اختصاص صندلی ویژه سالمندان و معلولان در اتوبوس‌های همدان

به گزارش همدان نوین، مدیر معاونت اتوبوسرانی همدان از اختصاص صندلی‌های ویژه برای سالمندان و معلولان همدان در اتوبوس‌های درون شهری خبر داد. بابک اسدی در همدان از اختصاص صندلی ویژه سالمندان و معلولان در اتوبوس‌های درون‌شهری همدان خبر داد و اظهار کرد: هرم سنی جمعیت در همدان همچون سایر نقاط کشور وارد دوره میانسالی […]

اختصاص صندلی ویژه سالمندان و معلولان در اتوبوس‌های همدان

به گزارش همدان نوین، مدیر معاونت اتوبوسرانی همدان از اختصاص صندلی‌های ویژه برای سالمندان و معلولان همدان در اتوبوس‌های درون شهری خبر داد.

بابک اسدی در همدان از اختصاص صندلی ویژه سالمندان و معلولان در اتوبوس‌های درون‌شهری همدان خبر داد و اظهار کرد: هرم سنی جمعیت در همدان همچون سایر نقاط کشور وارد دوره میانسالی شده و موضوع سالمندان و رسیدگی به نیازهای حمل و نقلی این عزیزان، در کانون توجه مدیریت شهری حوزه حمل و نقل و ترافیک قرار دارد.

وی بیان کرد: طراحی شهر و فضا‏های شهری باید به گونه‏‌ای باشد که به افراد سالخورده کمک کند به راحتی و به سادگی از شهر و امکانات شهری استفاده و زندگی پویا و فعال و در عین حال آسوده‏ و ایمنی را در سنین سالخوردگی تجربه کنند.

مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان خاطرنشان کرد: اختصاص صندلی‏‌های ویژه سالمندان و معلولین در اتوبوس‏ها و ایستگاه‏های اتوبوس از جمله اقداماتی است که به منظور تأمین آرامش و رفاه حال این گروه از شهروندان آغاز شده است.

وی رعایت عدالت شهروندی در استفاده از حمل و نقل عمومی را ضروری دانست و افزود: در تلاشیم تا خدمات بهتر و بیشتری را به سالمندان و معلولان ارائه دهیم./ فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.