امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13415
  پرینت تاریخ انتشار : 16 نوامبر 2020 - 15:35 | 2 بازدید
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

اعمال محدودیت‌ها بار مراجعات بیماران به بیمارستان اسدآباد را کاهش داده

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد گفت: اعمال محدودیت ها مؤثر بوده و موجب روند رو به کاهشی فوتی ها و بار مراجعات بیماران به بیمارستان  این شهرستان شده است. دکتر ایرج صالحی دوشنبه ۲۶ آبان ماه در ستاد مدیریت پیشگیری از کروناویروس شهرستان اسدآباد، با اشاره به اینکه در حال حاضر […]

اعمال محدودیت‌ها بار مراجعات بیماران به بیمارستان اسدآباد را کاهش داده

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد گفت: اعمال محدودیت ها مؤثر بوده و موجب روند رو به کاهشی فوتی ها و بار مراجعات بیماران به بیمارستان  این شهرستان شده است.

دکتر ایرج صالحی دوشنبه ۲۶ آبان ماه در ستاد مدیریت پیشگیری از کروناویروس شهرستان اسدآباد، با اشاره به اینکه در حال حاضر پروتکلی را در دست تهیه داریم که روند ورود بیماران بستری در  بیمارستان را کاهش دهیم و برخی بیماران تحت نظر ما در منزل قرنطینه باشند، افزود: در غربالگری جدید تاکنون ۲۶۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و نزدیکان آنها و رصد بیماران مبتلا به ویروس و نزدیکان آنها و تأکید بر عدم حضور در تجمعات و اجتماعات و معرفی نزدیکان افراد مبتلا به مراکز ۱۶ ساعته انجام گرفته و این غربالگری ها ادامه دارد.

وی همچنین پیگیری کلیه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و تأکید بر قرنطینه خانگی در منزل را نیز ۴۴۱ مورد برشمرد و تصریح کرد: به منظور نظارت گروه های نظارتی هماهنگی لازم با مراکز بهداشتی تحت پوشش شهرستان انجام و تأکید شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم با تأکید بر اطلاع رسانی عملکرد و خدمات دانشکده علوم پزشکی در راستای ارتقای امید، امنیت و آرامش جامعه یادآور شد: در رابطه با محلات پرخطر کرونای شهرستان با توجه به نقشه سلامت دانشکده اسدآباد لازم است نسبت به علت یابی امر اقدام کرده تا با راهکارهایی مناسب نسبت به پیشگیری بیماری پرداخته شود.

مجید درویشی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۵ درصد مردم اسدآباد از ماسک استفاده می کنند و نسبت به استفاده از ماسک مقید هستند، تصریح کرد: واحدهای صنفی اسدآباد نیز ضمن استفاده از ماسک و دستکش به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در واحد صنفی خود توجه ویژه ای دارند که این امر قابل تقدیر است.

وی همچنین با اشاره فعالیت ۱۴ خانه بهداشت در سطح روستاهای اسدآباد خاطرنشان کرد: این تعداد از خانه های بهداشت سطح شهرستان باید نسبت به غربالگری خانواده های تحت پوشش خود اقدام و افراد بیمار را از بین خانواده ها شناسایی کنند چراکه با این طرح جان و سلامت خانواده ها از بیماری نجات می یابد./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.