امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13394
  پرینت تاریخ انتشار : 15 نوامبر 2020 - 18:35 | 1 بازدید
نخستین نظارت بر بازار شب گذشته

حضور و نظارت روزانه اعضای ستاد کرونا در بازار کبودراهنگ

به گزارش همدان نوین، نخستین نظارت بر بازار شب گذشته توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان کبودراهنگ به همراه اعضای ستاد کرونا با هدف نظارت بر چگونگی فعالیت کسبه و اصناف تا قبل از ساعت ۱۸ انجام شد. در پی تصمیمات ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا و در راستای اجرای مصوبات این […]

حضور و نظارت روزانه اعضای ستاد کرونا در بازار کبودراهنگ

به گزارش همدان نوین، نخستین نظارت بر بازار شب گذشته توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان کبودراهنگ به همراه اعضای ستاد کرونا با هدف نظارت بر چگونگی فعالیت کسبه و اصناف تا قبل از ساعت ۱۸ انجام شد.

در پی تصمیمات ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا و در راستای اجرای مصوبات این ستاد مبنی بر تعطیلی اصناف تا قبل از ساعت ۶ عصر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان کبودراهنگ بر این باور است که مسؤلان باید با حضور در بازار بر روند فعالیت و ساعات تعطیلی اصناف تا قبل از ساعت ۶ عصر نظارت کنند چراکه زمانی دستورات اجرا و عملی می شود که خود مسئولان در خط مقدم نظارت باشند.

ابراهیم دهقانی خواه در این بازدید ضمن دیدار و گفت وگو با تعدادی از صاحبان صنوف و شنیدن مشکلات کسبه و بازاریان، درباره لزوم تعطیلی صنوف مندرج در ردیف های شغلی فوق الذکر که هنوز اقدام به تعطیلی صنف خود نکرده اند، با دادن تذکرات لازم از آنها خواست برای قطع زنجیره کرونا پای کار باشند.

دهقانی خواه در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: از روز ۲۴ آبان‌ماه به مدت یک‌ماه صنوف و کسبه در سطح شهرستان کبودراهنگ فقط تا ساعت ۶ عصر امکان فعالیت خواهند داشت و نظارت‌ها و بازرسی‌های کرونایی در شهرستان کبودراهنگ تشدید می‌شود.

وی تأکید کرد: از کسبه و صاحبان مغازه ها تقاضا داریم برای قطع زنجیره کرونا کمال همکاری را با اعضای ستاد کرونا داشته با شند چراکه همین اقدامات و همکاری ها باعت قطع زنجیره کرونا خواهد شد و رونق دوباره بازار را به همراه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کبودراهنگ صیانت از حقوق شهروندی را از وظایف مهم مسؤلان دانست و خاطرنشان کرد: به علت افزایش همه گیری کرونا و فوتی در شهرستان کبودراهنگ اعضای ستاد کرونای شهرستان نیز به تبعیت از ستاد کرونای استان و کشور محدودیت های ضربتی را اعمال کرده اند بر همین اساس بازرسی و نظارت بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی و ادارات علت افزایش همه گیری کرونا هر روز انجام خواهد شد.

وی هدف از اعمال محدودیت ها را کاهش تردد در معابر عمومی، ممنوعیت تجمع و برگزاری مراسم عروسی و عزا، همچنین کاهش ساعت کاری اصناف تا قبل از ساعت ۶ عصر دانست و با حضور در مغازه ها از اصناف خواست دقت عمل بیشتری داشته باشند.

دهقانی خواه مطرح کرد: با توجه به آمادگی صنوف در شهرستان کبودراهنگ و اطلاع‌رسانی صورت‌گرفته از ۲۴ آبان‌ماه به مدت یک‌ماه فعالیت صنوف و کسبه در سطح شهرستان فقط تا ساعت ۶ عصر میسر است و بعد از این ساعت واحدها و صاحبان مغازه ها باید برای مراعات حال مردم و توجه به مسائل بهداشتی مغازه‌های خود را تعطیل کنند در غیر این صورت با آنهابرخود قانونی می شود./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.