امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13157
  پرینت تاریخ انتشار : 11 نوامبر 2020 - 12:35 | 1 بازدید
در ۷ ماهه امسال رقم خورد؛

مرگ ۲۵۱ همدانی در تصادفات رانندگی

به گزارش همدان نوین، مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ ۲۵۱ نفر در حوادث رانندگی در محورهای استان طی هفت ماهه امسال خبر داد. دکتر ارتین کمالی  در توضیح این خبر مطرح کرد: در هفت ماهه امسال ۲۵۱ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۶۵ نفر […]

مرگ ۲۵۱ همدانی در تصادفات رانندگی

به گزارش همدان نوین، مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ ۲۵۱ نفر در حوادث رانندگی در محورهای استان طی هفت ماهه امسال خبر داد.

دکتر ارتین کمالی  در توضیح این خبر مطرح کرد: در هفت ماهه امسال ۲۵۱ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۶۵ نفر در تصادفات برون شهری، ۳۳ نفر در سوانح درون شهری و ۲۷ نفر در مسیرهای خاکی و روستایی و مابقی در سایر محورها جان باختند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته مردی موتورسوار حدوداً ۵۰ ساله در یکی از روستاهای شهرستان کبودراهنگ با سرعت زیاد با موتور واژگون و جان خود را از دست می دهد، اظهار کرد: فوت ناشی از حوادث رانندگی در مدت یاد شده در مسیرهای خاکی و روستایی افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

کمالی با بیان اینکه مسیرهای درون و برون شهری به ترتیب ۲۱ و ۲۵ درصد کاهش تلفات را در هفت ماهه امسال داشته اند، ادامه داد: در سایر محورها با کاهش چشمگیر ۵۸ درصدی روبرو هستیم.

وی بیان کرد: در هفت ماهه سال جاری ۵۹ زن و ۱۹۲ مرد و در مدت مشابه سال قبل ۸۱ زن و ۲۵۶ مرد در حوادث رانندگی جان باخته اند که آمارها کاهش ۲۵ درصدی فوتی ها را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در پایان به تعداد مجروحان حوادث رانندگی اشاره کرد و یادآور شد: در هفت ماهه امسال ۳۹۳۷ مجروح به پزشکی قانونی این استان مراجعه کرده اند./ ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.