امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13145
  پرینت تاریخ انتشار : 10 نوامبر 2020 - 21:45 | 1 بازدید
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر

۱۴ تیم بازرسی بازار ملایر را رصد می‌کنند

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید مبنی بر ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی، ۱۴ تیم بازرسی از امروز /سه‌شنبه/ نظارت‌های خود را بر تمامی واحدهای صنفی، کسبه و بازار تشدید می‌کنند. حسین فارسی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی تشدید نظارت‌ها و بازرسی از واحدهای […]

۱۴ تیم بازرسی بازار ملایر را رصد می‌کنند

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید مبنی بر ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی، ۱۴ تیم بازرسی از امروز /سه‌شنبه/ نظارت‌های خود را بر تمامی واحدهای صنفی، کسبه و بازار تشدید می‌کنند.

حسین فارسی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی تشدید نظارت‌ها و بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان ملایر اظهار داشت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سرپیچی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا، طبق قانون واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

وی افزود: تیم‌های بازرسی از امروز /سه‌شنبه/ همزمان با اعمال محدودیت ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی پس از ساعت ۱۸ عصر به استثنای داروخانه‌ها و واحدهای تامین کننده مایحتاج مردم، باید از ساعت ۱۴.۳۰ در مسیرهای مشخص شده حضور پیدا کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: ۲ تیم بازرسی باید به طور ویژه بازار بزرگ ملایر را رصد کنند و در کنار سایر تیم‌ها فعالیت خود را پس از ساعت ۱۸ عصر نیز ادامه دهند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گزارش‌ها اعلام و با واحد مربوطه برخورد شود.

فارسی ادامه داد: در روزهای نخست اعمال محدودیت‌ها، تیم‌های بازرسی فعالیت خود را از مرکز شهر، بازار بزرگ، مراکز خرید و پاساژها آغاز می‌کنند و در روزهای آینده علاوه بر رینگ مرکزی شهر، رینگ‌های فرعی نیز رصد خواهد شد.

وی گفت: گزارش‌های هر تیم نظارت و بازرسی باید روزانه به ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ملایر ارایه شود تا نسبت به برخورد با واحدهای صنفی متخلف اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به آغاز دور جدید بازرسی‌ها از هفته گذشته در این شهرستان اظهار داشت: در همین راستا تیم بازرسی روزانه صبح و بعدازظهر از واحدهای صنفی، اماکن عمومی، دولتی و اصناف و بازار نظارت می‌کنند و همچنان ادامه دارد.

فارسی افزود: در این بازرسی‌ها از ظرفیت مدیران بانک‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، مدیران حوزه‌های علمیه، روحانیان، سازمان‌های مردم نهاد، هیات اندیشه‌ورزان جوان، خبرنگاران و اعضای ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان برای تیم‌های بازرسی استفاده شد.

وی یادآور شد: در این مدت حدود ۸۰ درصد از تیم‌های نظارت و بازرسی به وظایف خود به خوبی عمل کردند که قابل تقدیر است و برخی تیم‌ها عملکرد متوسط و ۲ یا سه تیم بازرسی نیز عملکردشان ضعیف بود که تذکر کتبی به این تیم‌ها و مدیران استانی آنها داده می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر تاکید کرد: شرایط کنونی این شهرستان از نظر ابتلا، بستری و مرگ و میر افراد مبتلا به کووید ۱۹ قرمز است و همه باید برای مقابله با این بیماری پای کار باشیم.

فارسی با بیان اینکه شرایط امروز ما کمتر از دوران دفاع مقدس نیست گفت: امروز اولویت نخست دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ارگان‌ها مقابله با کرونا است و هیچ کوتاهی در این زمینه از مدیران پذیرفته نیست.

وی خواستار همراهی بیشتر مردم با ستاد مقابله با کرونا شد و خطاب به شهروندان تاکید کرد: تا جایی که امکان دارد از منزل خارج نشوید و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید تا بتوانیم از پیک سوم این بیماری با موفقیت عبور کنیم.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۵۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۹ هزار و ۲۰۲ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیما سادات لاری روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۰ آبان ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۳۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و سه هزار و ۸۸ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۰۳ هزار و ۲۸۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۵۳۰ هزار و ۶۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۵۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون پنج میلیون و ۳۰۲ هزار و ۲۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.