امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 128724
  پرینت تاریخ انتشار : 16 می 2023 - 9:29 | 0 بازدید

تهدید انصارالله به ازسرگیری حملات به عربستان و امارات

[ad_1] عضو ارشد انصارالله یمن گفت: ائتلاف عربی توقف عملیات نظامی و رفع محدودیت در مرزهای تحت کنترل این گروه را به تعویق انداخته است. به گزارش ایسنا، محمد علی الحوثی، از اعضای ارشد انصارالله یمن، ائتلاف عربی را به تأخیر در توقف عملیات نظامی و رفع محدودیت در مرزهای تحت کنترل انصارالله متهم کرد […]

تهدید انصارالله به ازسرگیری حملات به عربستان و امارات

[ad_1]

عضو ارشد انصارالله یمن گفت: ائتلاف عربی توقف عملیات نظامی و رفع محدودیت در مرزهای تحت کنترل این گروه را به تعویق انداخته است.

به گزارش ایسنا، محمد علی الحوثی، از اعضای ارشد انصارالله یمن، ائتلاف عربی را به تأخیر در توقف عملیات نظامی و رفع محدودیت در مرزهای تحت کنترل انصارالله متهم کرد و خواستار آمادگی برای هرگونه تحول میدانی شد.

به گزارش «روسیا الیوم» الحوثی که عضو شورای عالی سیاسی متشکل از انصارالله است، روز یکشنبه در راهپیمایی همبستگی با ملت فلسطین که در استان صعده برگزار شد، مردم یمن را به بیداری و آمادگی دائمی دعوت کرد.

به نقل از میدل ایست نیوز، وی با اشاره با ائتلاف عربی گفت: دشمن تا به این لحظه توقف در حملات و رفع محاصره از یمن را به تعویق انداخته است.

الحوثی با اشاره به ازسرگیری حملات انصارالله علیه عربستان و امارات گفت: «می‌بینید که عربستان و امارات امروز در مقابل یمن شکست خورده‌اند و گنبد آهنین اسرائیل را می‌بینید که در حفاظت از صهیونیست‌ها شکست خورده؛ پس چگونه می‌تواند از کشورهایی که روابط خود را با اسرائیل عادی سازی کرده‌اند، حمایت کند».

وی بار دیگر بر حمایت انصارالله از فلسطین تأکید کرد و گفت: راهپیمایی امروز ما تأیید کننده ثبات یمن در قضیه فلسطین است و ما بر تداوم نبردمان در مقابل دشمن تأکید می‌کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.