امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12638
  پرینت تاریخ انتشار : 29 اکتبر 2020 - 20:47 | 5 بازدید
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان

فعالیت ۶۲۴ نفرروز «آمران سلامت» در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: آمران سلامت طی گذشت چهار روز از طرح ۶۲۴ نفر روز فعالیت داشته‌اند. علی سنجربگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز چهارمین روز از اجرای طرح آمران سلامت بود اظهار کرد: ارائه توصیه‌های بهداشتی و توصیه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی […]

فعالیت ۶۲۴ نفرروز «آمران سلامت» در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: آمران سلامت طی گذشت چهار روز از طرح ۶۲۴ نفر روز فعالیت داشته‌اند.

علی سنجربگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز چهارمین روز از اجرای طرح آمران سلامت بود اظهار کرد: ارائه توصیه‌های بهداشتی و توصیه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ترغیب استفاده از ماسک در محل‌های پرتردد و شلوغ و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و گروه‌های هنری، هوشیاری بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر از هم استانی‌ها را در پی داشته است.

وی ادامه داد: اگر حتی توانسته باشیم از آلوده شدن تعداد محدودی از مردم استان همدان پیشگیری کرده باشیم، کار بزرگی را انجام رسانده‌ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: در مدت چهار روز اول که اجرای طرح امران سلامت شروع شده است، فعالان طرح امران سلامت با حضور در محل‌های شلوغ و پرتردد و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود نسبت به هوشیار کردن مردم و خدمت‌رسانی به آنها اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در طول چهار روز نخست طرح، ۶۲۴ نفرروز از آمران سلامت در قالب ۲۹۷ نفرروز از خواهران و ۳۲۷ نفرروز از برادران به هم استانی‌ها خدمت‌رسانی کرده‌اند.

سنجربگی افزود: آمران سلامت در راستای اجرای این طرح ۷ هزار و ۹۹ ماسک در بین افرادی که ماسک نداشتند، توزیع کرده و آنها را به استفاده از ماسک ترغیب کرده و طریقه استفاده از ماسک را به آنها آموزش داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: افزون بر این که اعضای طرح آمران سلامت با حضور در پاساژها، ترمینال‌ها، خیابان‌های شلوغ، ایستگاه‌های اتوبوس و… توصیه‌های بهداشتی را ارائه کرده‌اند، مقدار ۴۴ لیتر مواد ضدعفونی نیز در همین راستا مورد استفاده قرار گرفته است./

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.