امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12632
  پرینت تاریخ انتشار : 29 اکتبر 2020 - 18:07 | 4 بازدید
امام جمعه کبودراهنگ:

دانش آموزان باید با کسب علم روز به تکنولوژی های نوین دست یابند

به گزارش همدان نوین، امام جمعه کبودراهنگ اعلام کرد: دانش آموزان که مدیران آینده کشور هستند، باید با کسب علم روز به تکنولوژی های مدرن دست پیدا کنند. حجت الاسلام نقی باقری پنجشنبه ۸ آبان در دیدار با جمعی از دانش آموزان بسیجی و مسئولان کبودراهنگ به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با بزرگداشت یاد […]

دانش آموزان باید با کسب علم روز به تکنولوژی های نوین دست یابند

به گزارش همدان نوین، امام جمعه کبودراهنگ اعلام کرد: دانش آموزان که مدیران آینده کشور هستند، باید با کسب علم روز به تکنولوژی های مدرن دست پیدا کنند.

حجت الاسلام نقی باقری پنجشنبه ۸ آبان در دیدار با جمعی از دانش آموزان بسیجی و مسئولان کبودراهنگ به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با بزرگداشت یاد و خاطره همه شهدای دانش آموز شهرستان، حضور دانش آموزان در عرصه های اجتماعی و سیاسی را ضروری دانست.

وی ضمن تبیین وظیفه مهم دانش آموزان در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، آشنایی با شهدای عزیز انقلاب اسلامی را از مهمترین آرمان های راه شهدا دانست.

در این روز همچنین با حضور امام جمعه، جانشین سپاه پاسداران کبودراهنگ، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ آیین رونمایی از کتاب «۲۰ از بیست» زندگی نامه شهید «مسلم طاهری» در ۸۴ صفحه نگارش شده است برگزار شد.

شهید مسلم طاهری از شهدای دانش آموز و اهل روستای سرخاب بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ است که پیکرش بعد از شهادت در شهر مقدس قم به خاک سپرده شده است.

در این مراسم مسئول بسیج دانش آموزی کبودراهنگ از اجرای برنامه های متنوع در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد.

سرهنگ نصرالله سوادی مرام ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی را گرامی داشت.

وی از برگزاری جلسه هماهنگی با حضور ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان خبر داد و غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، دیدار دانش آموزان بسیجی با امام جمعه، نشست دانش آموزان نخبه با مسئولان شهرستان، تجلیل از دانش آموزان نخبه و رونمایی از کتاب دانش آموز شهید مسلم طاهری را از برنامه های اجرایی در هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان عنوان کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی کبودراهنگ همچنین در تشریح برنامه های این هفته به برگزاری نشست مجازی حلقه های صالحین، رزمایش کمک های مؤمنانه با اهدای ۱۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر، پویش های دانش آموزی با موضوعات مختلف و یادواره مجازی شهدای دانش آموز با محوریت شهید شاخص سال شهید محمدرسول رضایی را از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.