امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12544
  پرینت تاریخ انتشار : 27 اکتبر 2020 - 21:08 | 5 بازدید
هدفگذاری آموزش ۷۰ درصد جمعیت استان

آموزش ۱۰۰ مدرس سواد رسانه در همدان

به گزارش همدان نوین، دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی در استان همدان از آموزش بیش از ۱۰۰ مدرس سواد رسانه در سطح استان خبر داد و گفت: به شرط فراهم بودن زیرساخت‌ها در یک چشم انداز پنج ساله ۷۰ درصد جمعیت استان از آموزش‌های سواد رسانه برخوردار خواهند شد. سمیه نوش‌آبادی امروز  در همدان […]

آموزش ۱۰۰ مدرس سواد رسانه در همدان

به گزارش همدان نوین، دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی در استان همدان از آموزش بیش از ۱۰۰ مدرس سواد رسانه در سطح استان خبر داد و گفت: به شرط فراهم بودن زیرساخت‌ها در یک چشم انداز پنج ساله ۷۰ درصد جمعیت استان از آموزش‌های سواد رسانه برخوردار خواهند شد.

سمیه نوش‌آبادی امروز  در همدان با اشاره به آغاز به کار نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی از سال ۹۷ اظهار کرد: هدف این مجموعه پرورش نیروهای متعهد و متخصص در زمینه سواد رسانه و کمک به تربیت انسان رسانه‌ای است تا ضمن برخورداری از قدرت تحلیل و اطلاعات رسانه‌ای در فضای مجازی منفعل نباشد.

وی با اشاره به وجود سه دیدگاه «خوش‌بین»، «بدبین» و «واقع‌بین» در فضای مجازی تأکید کرد: هدف ما گسترش دیدگاه واقع‌بینی در جامعه است و چنانچه بتوایم این دیدگاه را گسترش دهیم آسیب‌ها را به صورت حداقلی و فرصت‌ها را به صورت حداکثری خواهیم داشت.

دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی در استان همدان در خصوص این نهضت افزود: به شرط فراهم بودن زیرساخت‌ها در یک چشم انداز پنج ساله ۷۰ درصد جمعیت استان از آموزش‌های سواد رسانه برخوردار خواهند شد زیرا استفاده از رسانه های اینترنتی در جامعه رو به افزایش بوده و برخورداری از سواد رسانه نیز یک ضرورت است.

نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی آماده ارائه خدمات آموزشی رایگان به مدارس و مراکز آموزشی

وی گفت: به لطف خدا در حال حاضر در استان بیش از ۱۰۰ مدرس سواد رسانه داریم که همه آنها در این نهضت آموزش‌های لازم را دیده‌اند و آماده ارائه آموزش‌های همگانی به مردم و ارگانهای دولتی هستند.

نوش‌آبادی با بیان اینکه دو سامانه آموزش مجازی نسرا و بصیر برای آموزش‌های از راه دور در شرایط کرونا با ظرفیت برگزاری کلاس‌های چند صد نفره فعال هستند اظهار کرد: با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا و آموزش‌های مجازی مدارس اگر به فکر سواد رسانه دانش آموزان و والدین نباشیم فرصت آموزش مجازی به تهدیدی جدی بدل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مورد قبل از ایجاد آسیب‌های جدی برای دانش‌آموزان چاره‌اندیشی کرد تصریح کرد: نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی به عنوان متولی رسمی آموزش سواد رسانه در کشور آماده ارائه خدمات آموزشی رایگان به همه مدارس و مراکز اموزشی استان است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.