امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12535
  پرینت تاریخ انتشار : 27 اکتبر 2020 - 11:30 | 6 بازدید
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان:

«رمدسیویر» به روند بهبود برخی بیماران کمک کرده است

به گزارش همدان نوین، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان گفت: داروهای زیادی براساس علائم بالینی افراد برای بیماران مبتلا به کروناویروس استفاده می‌شود اما «رمدسیویر» به عنوان یک داروی ضدویروس تاحدودی تأثیرگذار بوده است. دکتر ابراهیم جلیلی  با بیان اینکه اکثر بیماری‌ها داروی اختصاصی دارند اما هیچ داروی اختصاصی برای درمان کروناویروس وجود […]

«رمدسیویر» به روند بهبود برخی بیماران کمک کرده است

به گزارش همدان نوین، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان گفت: داروهای زیادی براساس علائم بالینی افراد برای بیماران مبتلا به کروناویروس استفاده می‌شود اما «رمدسیویر» به عنوان یک داروی ضدویروس تاحدودی تأثیرگذار بوده است.

دکتر ابراهیم جلیلی  با بیان اینکه اکثر بیماری‌ها داروی اختصاصی دارند اما هیچ داروی اختصاصی برای درمان کروناویروس وجود ندارد، اظهار کرد: کلروکین، کلترا، رمدسیویر و فاویپیراویر داروهایی هستند که برای بیماران مبتلا به کرونا استفاده می‌کنیم و رمدسیویر دارویی بوده که به روند بهبود برخی بیماران کمک کرده است.

جلیلی تصریح کرد: هیچ داروی اختصاصی برای درمان کروناویروس وجود ندارد اما رمدسیویر چون یک داروی ضدویروس است، در درمان برخی بیماران مؤثر بوده است.

وی در رابطه با وضعیت بیمارستان‌های استان، تشریح کرد: در فاز اول این بیماری، ۷۵۰ تخت پیش بینی کرده بودیم اما با توجه به روند افرایشی مراجعات به بیمارستان‌ها، افزایش تخت داشتیم.

جلیلی ادامه داد: در بحث کمبود تخت ICU با وزارت بهداست صحبت کردیم تا در تکمیل تجهیزات به ما کمک کنند همچنین بیمارستان ارتش را به عنوان پشتیبان بیمارستان سینا درنظر گرفتیم تا بیمارانی که وضعیت مناسب‌تری دارند به آن‌ جامنتفل شوند.

وی در رابطه با وضعیت کادر درمان نیز توضیح داد: تاکنون حدود ۱۵۰۰ نفر از کادر درمان به کروناویروس مبتلا شدند که بالای ۹۰ درصد این افراد به محل کار خود بازگشتند و مابقی نیز در حال گذراندن دوران بیماری خود هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در پایان خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی از نظر کمبود تجهیزات حفاظت فردی برای کادردرمان در استان همدان وجود ندارد./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.