امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 12517
  پرینت تاریخ انتشار : 27 اکتبر 2020 - 9:06 | 5 بازدید
سرپرست گمرک ملایر

رشد ۵۹ درصدی صادرات کالا از گمرک ملایر

به گزارش همدان نوین، سرپرست گمرک ملایر گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۲۶۲ میلیارد تومان کالا از گمرک این شهرستان صادر شد که از نظر ریالی ۵۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت. ناصر ترکاشوند روز سه شنبه اظهار داشت: در مدت یاد شده انواع کالاهای صادراتی به وزن خالص […]

رشد ۵۹ درصدی صادرات کالا از گمرک ملایر

به گزارش همدان نوین، سرپرست گمرک ملایر گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۲۶۲ میلیارد تومان کالا از گمرک این شهرستان صادر شد که از نظر ریالی ۵۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت.

ناصر ترکاشوند روز سه شنبه اظهار داشت: در مدت یاد شده انواع کالاهای صادراتی به وزن خالص حدود ۱۴ هزار و ۸۰۰ تن از گمرک ملایر به کشورهای هدف صادر شد.

وی ارزش دلاری این میزان کالای صادراتی را حدود ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار عنوان کرد و افزود: در ۶ ماهه امسال صادرات کالا از نظر دلاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشت.

سرپرست گمرک ملایر بیان کرد: در نیمه نخست امسال ۱۸ نوع کالا شامل انواع کشمش تیزابی، انگوری و کاشمری، انواع پنیر، خامه و ماست، وازلین بهداشتی، وازلین صنعتی، فروسیلیس، انواع ترشی و شوری، دوغ، شیر خشک، خیارشور و پارافین جامد به حدود ۲۵ کشور جهان صادر شد.

ترکاشوند گفت: انواع کشمش از نظر وزنی، دلاری و ریالی همچنان بیشترین میزان صادرات کالا از گمرک این شهرستان را به خود اختصاص داده است.

وی درباره میزان صادرات انواع کشمش نیز گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۹ هزار تن انواع کشمش تیزابی، انگوری و کاشمری به کشورهای مختلف جهان صادر شد.

سرپرست گمرک ملایر ارزش دلاری این میزان کشمش صادراتی را ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار و ارزش ریالی ۱۸۰ میلیارد تومان عنوان و رشد صادراتی این محصول را نسبت به مدت مشابه سال قبل مثبت ارزیابی کرد.

ترکاشوند ادامه داد: میزان صادرات انواع کشمش از نظر وزن خالص ۳۶ درصد، از نظر دلاری ۴۴ درصد و از نظر ریالی ۱۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت.

سال گذشته ۱۷ نوع کالا به وزن خالص حدود ۳۷ هزار تن و ارزش دلاری حدود ۴۱ میلیون دلار و ارزش ریالی ۴۵۴ میلیارد تومان از گمرک شهرستان ملایر به بیش از ۲۷ کشور جهان صادر شد.

سالانه بیش از ۳۰۰ هزار تن انواع کالا از گمرک شهرستان ملایر یا سایر نقاط جهان صادر می‌شود./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.