امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 12508
  پرینت تاریخ انتشار : 26 اکتبر 2020 - 22:00 | 6 بازدید
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر

تجلیل از ۱۳۷ مدافع سلامت و ۴۰ خدمه در ملایر

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان برنامه‌ای در تجلیل از این قشر برگزار شد و ۱۳۷ پزشک و کادر درمان و ۴۰ خدمه تجلیل شدند. پژمان جعفری در همدان از برگزاری برنامه تجلیل مدافعان سلامت شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: […]

تجلیل از ۱۳۷ مدافع سلامت و ۴۰ خدمه در ملایر

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان برنامه‌ای در تجلیل از این قشر برگزار شد و ۱۳۷ پزشک و کادر درمان و ۴۰ خدمه تجلیل شدند.

پژمان جعفری در همدان از برگزاری برنامه تجلیل مدافعان سلامت شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان و پزشکان از محل عواید موقوفات این شهرستان از آنها تجلیل به عمل آمد.

وی با بیان اینکه ۱۳۷ پزشک و کادر درمان بخش کرونا بیمارستان امام حسین(ع) و نیز بخش موقوفه  تجلیل شدند گفت: ۴۰ نفر از خدمه این بیمارستان نیز تجلیل شدند تا بتوان گوشه‌ای از زحمات آنها را جبران کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از هزینه ۸۵ میلیون تومانی در این زمینه خبر داد و افزود: این اقدام تنها یک قدردانی کوچک از مدافعان سلامت بود اما تقدیر واقعی از آنها رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماندن در خانه است که امیدوارم به این موضوع توجه شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به توزیع ۲ هزار بسته غذایی بین نیازمندان ملایر طی دهه وقف خاطرنشان کرد: هر کدام از بسته‌ها تقریبا ۳۰۰ تومان هزینه داشت.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا سعی کرده‌ایم تا حد توان و از محل موقوفات کمک‌هایی را به نیازمندان داشته باشیم و از آنها حمایت کنیم./ فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.