امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12396
  پرینت تاریخ انتشار : 23 اکتبر 2020 - 22:40 | 7 بازدید
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری

برخورد با وانت‌بارها و دستفروشان حاشیه بلوارها در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از برخورد با وانت‌بارها و دستفروشان حاشیه بلوارها و معابر شهری خبر داد. محمد گلشن  در همدان از برخورد با وانت‌بارها و دستفروشان حاشیه بلوارها و معابر شهری خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، […]

برخورد با وانت‌بارها و دستفروشان حاشیه بلوارها در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از برخورد با وانت‌بارها و دستفروشان حاشیه بلوارها و معابر شهری خبر داد.

محمد گلشن  در همدان از برخورد با وانت‌بارها و دستفروشان حاشیه بلوارها و معابر شهری خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، تبصره شش ماده ۹۶ قانون شهرداری‌ها و ماده ۶۹۲ قانون مجازات اسلامی هرگونه سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و معابر شهری از سوی افراد و کسبه ممنوع و شهرداری موظف است تا نسبت به جمع آوری آن اقدام کند.

 وی بیان کرد: علاوه بر تعداد محدودی کسبه که وسایل خود را در معابر عمومی و پیاده‌روها قرار می‌دهند، تعدادی وانت‌بار نیز در مناطق مختلف شهر در حاشیه خیابان‌ها و بلوارها توقف می‌کنند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری ادامه داد: با این اقدام علاوه بر سد معبر که تجاوز به حریم سایر شهروندان محسوب می‌شود جامعه نیز از لحاظ بصری، بهداشتی و اقتصادی با مشکل مواجه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با دادستان طرح روزانه جمع‌آوری و هدایت وانت بارها به سایت‌های مجاز عرضه میوه و تره‌بار با همکاری ۵ تیم از یگان‌های رفع سد معبر، پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی آغاز شد.

 گلشن گفت: در این طرح شهرداری با دستفروشان و کسانی که در گوشه‌ای از سایت‌های ساماندهی شده نسبت به فروش اقلام خود اقدام می‌کنند، برخورد نمی‌کند و مانع کار آن‌ها نخواهد شد.

وی تصریح کرد: در طرح ساماندهی وانت‌بارها توسط سازمان ساماندهی، مشاغل شهری سایت‌های متعددی در سطح شهر شامل بلوار شاهد، بلوار مطهری، بلوار سیدجمال‌الدین اسدآبادی، بلوار شهید رجایی و سایت‌های محله‌ای در شهرک فرهنگیان و ورودی حکما و… پیش بینی شده و وانت‌بارها باید داخل سایت‌ها استقرار یابند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان  گفت: در نوبت اول اخطار کتبی و در نوبت بعدی وسایل جمع آوری و به انبار مرکزی شهرداری منتقل و در نهایت خودرو توسط پلیس راهنمایی و رانندگی به پارکینگ منتقل خواهد شد.

گلشن عنوان کرد: وانت‌بارهایی که قصد فروش کالا، میوه و سبزیجات در سطح شهر دارند، می‌توانند به سازمان ساماندهی مشاغل شهری مراجعه و پس از تشکیل پرونده داخل سایت‌های ساماندهی و استقرار یابند.

وی در پایان از همکاری خوب رانندگان وانت بار قدردانی کرد و با اشاره به ضرورت همکاری شهروندان در اجرای مطلوب‌ طرح از آن‌ها در خواست کرد اقلام روزانه خود را از سایت‌های مجاز، روزبازارها و بازارچه‌های محلی و مراکز دارای پروانه کسب تهیه کنند تا شهری در خور پایتخت تاریخ و تمدن ایران داشته باشیم./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.