امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12356
  پرینت تاریخ انتشار : 21 اکتبر 2020 - 19:52 | 6 بازدید
استاندار همدان:

دشمنان نظام سفره مردم را هدف قرار داده اند

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با سخت ترین تحریم‌ها سفره مردم و سلامت آنها را مورد هدف قرار داده اند. سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از فرماندهان و پرسنل انتظامی استان همدان افزود: امروز دشمن دنبال فروپاشی نظام اقتصادی و سیاسی کشورمان بوده و سرمایه اجتماعی را […]

دشمنان نظام سفره مردم را هدف قرار داده اند

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با سخت ترین تحریم‌ها سفره مردم و سلامت آنها را مورد هدف قرار داده اند.

سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از فرماندهان و پرسنل انتظامی استان همدان افزود: امروز دشمن دنبال فروپاشی نظام اقتصادی و سیاسی کشورمان بوده و سرمایه اجتماعی را مورد هدف قرار داده است.

وی اضافه کرد: دشمنان با هدف قراردادن سرمایه‌های اجتماعی این کشور درصدد ناامید کردن مردم به نظام و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و مسوولان هستند و در این راستا با تحریم بی‌سابقه دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

استاندار همدان بیان کرد: به طور حتم ملت ایران با مقاومت و اتکا به منابع داخلی از این شرایط عبور می کنند و برای گذر از این شرایط همه مکلف به تلاش و مجاهدت شبانه روزی هستند.

شاهرخی تاکید کرد: با توجه به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه باید فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته را با اهدف ایجاد دلگرمی و امیدوار کردن مردم بیان کرد تا مردم بدانند مسوولان در کنار آنها هستند.

وی با تبریک هفته ناجا گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای قدرشناسی و قدردانی از زحمت کارکنان این نیرو توسط مردم و مسوولان و فرصت متقابلی برای نیروی انتظامی به منظور بیان خدمات و اقدام‌های ارزشمندی صورت گرفته است تا از این طریق بتواند بیش از گذشته مشارکت مردم را در نظم عمومی جلب کند.

استاندار همدان اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای هر جامعه امنیت است و برقراری امنیت با مشارکت مردم از وظایف ناجا است.

شاهرخی ادامه داد: نیروی انتظامی در اقصی نقاط شهر، روستا و مرزها توانسته نسبت به برقراری امنیت و حفظ آن دفاع و تلاش کند به گونه‌ای که هم اینک ایران یکی از کشورهای امن منطقه است و مردم به پشتوانه این نظم و امنیت بدون دغدغه به فعالیت روزمره می پردازند.

وی بیان کرد: ناجا با ۲ ویژگی اقتدار و رافت، با انجام دقیق وظایف توانسته اعتماد مردم را جلب کند به گونه ای که مردم با شنیدن نام و دیدن هیبت پلیس احساس آرامش و امنیت می کنند و این ارزش بالایی برای نظام اسلامی و کارکنان ناجا دارد.

استاندار همدان افزود: نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در سایر بخش‌ها هم حضور موثر دارد که نمونه آن حمایت از تولید در برابر هجمه‌ای که به کشور تحمیل شده و انجام کارهای موثر در راستای حمایت از بازاریان و تولید کنندگان است.

شاهرخی اضافه کرد: نیروی انتظامی در حوزه سلامت نیز آنچه را که در ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در حوزه برقراری نظم و امنیت مصوب می‌شود را با احساس مسئولیت و به شایستگی به مرحله اجرا درمی آورد.

وی گفت: در آغازین روزهای اپیدمی کرونا ناجا مردانه ورود کرد و امروز هم متناسب با مصوبات ستاد کرونا استوار و راست قامت از مردم حمایت و با آنها همراهی می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان نیز گفت: نیروی انتظامی مولود انقلاب است و یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب جمع شدن نیروهای مخلص در نیروی انتطامی است.

مصطفی آزادبخت افزود: ناجا در برقراری نظم و امنیت پیشتاز است به گونه ای که وقتی اسم او می آید چهره رئوف و مهربان برای مردم چهره ای خشن برای مخلان نظم و امنیت تداعی می‌شود.

همزمان با هفته ناجا ۸۰ عنوان برنامه در استان همدان در حال برگزاری است./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.