امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 12250
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ | 9 بازدید
مدیرکل ورزش و جوانان

برنامه ورزشی همزمان با هفته تربیت‌بدنی در همدان برگزار می‌شود

به گزارش همدان نوین، مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر ایجاد نشاط همگانی در برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی گفت: ۱۳۲ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی از امروز در سطح این استان آغاز می‌شود. حمید سیفی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقویت نشاط همگانی در بین آحاد جامعه سرلوحه اجرای برنامه‌ها در هفته جاری […]

برنامه ورزشی همزمان با هفته تربیت‌بدنی در همدان برگزار می‌شود

به گزارش همدان نوین، مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر ایجاد نشاط همگانی در برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی گفت: ۱۳۲ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی از امروز در سطح این استان آغاز می‌شود.

حمید سیفی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقویت نشاط همگانی در بین آحاد جامعه سرلوحه اجرای برنامه‌ها در هفته جاری است و البته با توجه به شیوع کرونا قصد داریم برنامه‌ها با حداقل حضور فیزیکی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید در راس برنامه‌ها قرار بگیرد و بر این اساس سعی بر اجرای برنامه‌ها با حداقل ورزشکار است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در تشریح برنامه‌های مهم هفته تربیت بدنی در این استان گفت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه در سطح شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی با سازمان‌های مردم‌نهاد، هیات‌های ورزشی، همایش‌های پیاده‌روی خانگی، مسابقات دارت کارمندان دولت، کارگاه‌های آموزشی ویژه جوانان و خانواده‌ها، برگزاری همایش دوچرخه‌سواری، برگزاری مسابقات سپک تاکرا و پیاده‌روی در بلوار ارم و میزبانی مسابقات پرش ‌با اسب قهرمانی استان در همدان جزو برنامه‌های مهم اجرایی در این هفته است.

سیفی، برگزاری مسابقه دال پلان، لی‌لی، هفت‌سنگ، سمینار آموزشی ویژه باشگاه‌های خصوصی، حضور روسا و مربیان ورزشکاران در نماز جمعه، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در فضای مجازی در خصوص آشنایی با آسیب‌های ورزشی، همایش کوه‌پیمایی، افتتاح طرح هر پارک یک بازی بومی و محلی، برگزاری جلسه هیات‌های ورزشی با نماینده و فرمانداران را از دیگر برنامه‌های مهم این هفته عنوان کرد.

وی یادور شد: همچنین هم‌زمان با این هفته در استان همدان ۶ طرح ورزشی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار در قالب ۵۰ هیات ورزشی است./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.