امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 118864
  پرینت تاریخ انتشار : 11 آوریل 2023 - 15:44 | 1 بازدید

توزیع ۲۱۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه نهاوند

[ad_1] به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی مختاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بیستمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه نهاوند ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.  وی گفت: از آغاز رزمایش کمکهای مومنانه تا امروز بیش از ۷۳ هزار بسته معیشتی […]

توزیع ۲۱۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه نهاوند

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی مختاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بیستمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه نهاوند ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

 وی گفت: از آغاز رزمایش کمکهای مومنانه تا امروز بیش از ۷۳ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه نهاوند با عنوان مردم یاری و خدمتگزاری بی‌منت به قشر محروم شهرستان صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری رزمایش جهادگران از اول تا بیستم فروردین خبر داد و افزود: امسال بیش از ۷۰ گروه جهادی بسیج  در عرصه‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی در نقاط محروم شهرستان بودند.

وی افزود: از آغاز رزمایش جهادی تا امروز مجموعا ۴ هزار و ۴۴۷ بسته مومنانه که ۲ هزار و ۱۰۰ بسته آن متعلق به رزمایش بیستم بوده و ۲ هزار و ۳۴۷ بسته نیز توسط گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شده است.

مختاری از توزیع ۷۲۴ دست لباس و کفش  بین نیازمندان خبر داد و با اشاره به اقدامات عمرانی گروه‌های جهادی در ایام نوروز گفت: در عرصه‌های عمرانی نیز از سوی جهادگران اقداماتی در زمینه دیوارکشی، گازکشی منازل محروم، ساخت آشپزخانه و ترمیم منزل محرومین صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این رزمایش ۲۰ روزه از سوی جهادگران یک‌هزار و ۱۵۰ کیلوگرم گوشت گرم و تعداد ۱۵ راس گوسفند ذبح شد و در نقاط محروم و حاشیه‌نشین شهرستان نهاوند توزیع شد. 

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همچنین  در این رزمایش ۲۰ روزه در قالب تسویه حساب و کمک‌های نقدی در ایام نوروز مبلغ ۲۸۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان و تعداد ۱۴۱ عدد کارت هدیه به ارزش ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بین قشر محروم توزیع شد.

وی به دیگر اقدامات رزمایش گروه‌های جهادی در سال جاری اشاره کرد و گفت: طی این مدت‌ در راستای ازدواج آسان هشت سری جهیزیه و سه سری سیسمونی اهدا شد، همچنین بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم، ۲ هزار و ۳۸۰ قرص نان و کاشت یک هزار و ۴۰ نهال در شهرستان را داشتیم. 

مختاری به اقدامات صورت گرفته اردوهای جهادی پزشکی نیز اشاره کرد و افزود:  برگزاری اردوهای جهادی پزشکی در قالب ویزیت و داروی رایگان برای نیازمندان در نقاط مختلف برگزار شد.

وی افزود: رزمایش‌ها و کمک‌های مومنانه در شهرستان ادامه خواهد داشت که در این راستا از همه خیرین که در این ماموریت سپاه و بسیج را یاری کرده‌اند تقدیر می‌کنیم و به پشتیبانی آنها همچنان نیازمندیم.

در پایان مراسم از تعدادی از اعضای شورای جهادی نهاوند و همچنین از طرف سازمان بسیج سازندگی کشور از پایگاه شهدا مسجد محمدیه به عنوان فعال‌ترین پایگاه جهادی کشوری در جشنواره اسوه تجلیل شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.