امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 11783
  پرینت تاریخ انتشار : 06 اکتبر 2020 - 11:59 | 8 بازدید
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان

چشم امید پیرترین زندانی همدان به کمک خیران

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای آزادی پیرترین زندانی جرائم غیرعمد این استان اما نیازمند کمک و حمایت خیران نیک‌اندیش هستیم. یدالله روحانی منش روز سه شنبه  اظهار داشت: اواسط زمستان سال ۸۹ یعنی حدود ۱۰ سال پیش مردی ۷۰ ساله به علت ناتوانی […]

چشم امید پیرترین زندانی همدان به کمک خیران

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای آزادی پیرترین زندانی جرائم غیرعمد این استان اما نیازمند کمک و حمایت خیران نیک‌اندیش هستیم.

یدالله روحانی منش روز سه شنبه  اظهار داشت: اواسط زمستان سال ۸۹ یعنی حدود ۱۰ سال پیش مردی ۷۰ ساله به علت ناتوانی در پرداخت بدهی راهی زندان شد و هم اینک این زندانی هشتادمین سال زندگی خود را در زندان به سر می‌برد.

وی اضافه کرد: این مرد مُسن پیش از ورود به زندان دارای یک باب مغازه فرش فروشی در بازار همدان بود اما فُروش نسیه فرش او را دچار بدهی کرد و او برای جبران بدهی، مجدد به خرید فرش جدید به صورت نسیه روی آورد.

مدیرعامل ستاد دیه همدان ادامه داد: این زندانی ۸۰ ساله این بار فرش‌ها را با قیمت کمتر از بازار به فروش رساند اما با این شیوه نه تنها نتوانست پاسخگوی بدهی‌هایش باشد بلکه به میزان بدهی‌ او نیز افزوده شد.

روحانی منش بیان کرد: این مددجو ملک و اموال خود را برای جبران بدهی به فروش گذاشت اما آنها کفاف بدهی ها را نداده و با شکایت هشت تن، این فرد زندانی شد.

وی اظهار داشت: خانواده این زندانی در طول ۱۰ سال بخشی از بدهی را پرداخت کردند و در حال حاضر ۹۰ میلیون تومان از مجموع بدهی این فرد باقی مانده است که ستاد دیه بخشی از آن را تامین می کند.

مدیرعامل ستاد دیه همدان اضافه کرد: با وجود کمک ستاد دیه اما برای آزادی این زندانی همچنان نیازمند کمک و مساعدت خیران نیک اندیش بوده تا بتوان زمینه آزادی و بازگشت به آغوش خانواده را برای این پیرمرد مهیا کرد.

روحانی منش ادامه داد: هم اینک ۳۰۷ تن به علت جرائم غیر عمد و ناتوانی در پرداخت بدهی در زندان های همدان به سر می‌برند که هشت تن از زندانیان زن هستند.

وی گفت: ۲۵۰ تن از زندانیان به علت بدهی های مالی، ۵۴ تن ناتوانی در پرداخت مهریه، ۲ تن به علت ناتوانی در پرداخت نفقه و یک نفر نیز به خاطر دیه ناشی از سوانح کار در زندان محبوس هستند./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.