امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 11750
  پرینت تاریخ انتشار : 05 اکتبر 2020 - 16:18 | 22 بازدید
مدیرعامل تیم پاس همدان:

سرمربی تیم پاس به زودی مشخص می‌شود

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه در حال صحبت با چند گزینه برای سرمربیگری تیم هستیم، گفت: فعلاً نمی‌توانیم نامی از این افراد ببریم چون هنوز به توافق قطعی نرسیدم اما طی چند روز آینده سرمربی تیم مشخص خواهد شد. امیر عظیمی  بیان کرد: توافق قطعی با هیچ فردی برای […]

سرمربی تیم پاس به زودی مشخص می‌شود

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه در حال صحبت با چند گزینه برای سرمربیگری تیم هستیم، گفت: فعلاً نمی‌توانیم نامی از این افراد ببریم چون هنوز به توافق قطعی نرسیدم اما طی چند روز آینده سرمربی تیم مشخص خواهد شد.

امیر عظیمی  بیان کرد: توافق قطعی با هیچ فردی برای سرمربیگری و جذب بازیکن جدید نداشتیم اما توانستیم بازیکنان فصل قبل که مدنظر باشگاه بودند را حفظ کنیم.

عظیمی تصریح کرد: با چند بازیکن جدید صحبت کردیم و منتظریم پس از مشخص شدن سرمربی با نظر او اقدام به جذب بازیکن کنیم.

وی در رابطه با امکان حضور بازیکنان پایه تیم پاس در تیم اصلی، توضیح داد: ممکن است با نظر سرمربی و تست‌هایی که او خواهد گرفت، بازیکنانی را از تیم پایه برای بازی در تیم بزرگسالان انتخاب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: تاکنون حمایت‌ها از تیم پاس خیلی خوب بوده و بازیکنان تیم ما جزء معدود تیم‌هایی بودند که ۸۰ درصد مبلغ قرارداد فصل قبل خود را گرفتند.

عظیمی ادامه داد: ۲۰ درصد مابقی قرارداد بازیکنان نیز جریمه آنها برای عدم صعود به لیگ دسته یک بود و با توجه به این تصمیم، تیم پاس برای فصل قبل به هیچ فردی بدهکار نیست و اگر طلبکاری وجود دارد برای فصول گذشته بوده که اداره ورزش در حال پیگیری این موضوعات است./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.